|

ایران – اکوادور برگزار می شود؟

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر مدعی شد هنوز به طور کامل بازی دوستانه ایران – اکوادور لغو نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

پاینده با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال ایران و اکوادور برای برگزاری بازی در کانادا به توافق رسیده بودند اما فدراسیون فوتبال کانادا در این زمینه با ایران همکاری نکرد؛ گفت: هنوز این دیدار از نگاه ما صد در صد لغو نشده است و فدراسیون فوتبال به خصوص کمیته روابط بین الملل در تلاش هستند مقدمات برگزاری این بازی را حتی اگر شده در یکی ازکشورهای همجوار نهایی کنند. فدراسیون فوتبال کانادا تنها در خصوص یک بازی با ما قرارداد امضاء کرده است اما به نظر می رسد فشارهای سیاسی از درون کانادا موجب شده تا این کشور بازی با اکوادور را میزبانی نکند.با اینکه مدام شعار می دهند فوتبال دور از سیاست است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او به این نکته هم اشاره کرد که اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روی بازی دوستانه با کاناداد تاکید دارد و این بازی بر اساس قراردادی که منعقد شده در زمان از پیش تعیین شده که 15 خرداد است برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص سفر بازیکنان تیم ملی به ترکیه برای دریافت ویزا که موجب اختلال در تمرینات تیم های باشگاهی در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی های لیگ برتر می شود، گفت: این سفر یک روزه است و به گونه ای برنامه ریزی کردیم که بازیکنان تنها چند ساعت کوتاه به سفارت کانادا در ترکیه مراجعه کرده و کارهای ویزا را انجام دهند و بازیکنان بعد از یک روز به اردوی تیم های باشگاهی بر می گردند و می توانند در هفته پایانی لیگ برتر به میدان بروند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی