|

احتمال خروج یک پرسپولیسی بیشتر از قبل شد

حامد لک با نظر گل محمدی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد اما بعید است با حضور بیرانوند، او همچنان به ادامه همکاری با سرخ پوشان راضی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

دلخوری حامد لک از مذاکرات یحیی گل محمدی با بیرانوند در نقل و انتقالات نیم فصل درنهایت سرمربی پرسپولیس را به جایی رساند که برای رفع دلخوری های او به باشگاه تاکید کند قرارداد لک تمدید شود. این گونه بود که حامد لک روز 30 بهمن سال قبل در باشگاه حاضر شد و قرارداد خود را به‌مدت یک‌سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همین موضوع باعث می شود این تردید ایجاد شود حامد لکی که از مذاکره با بیرانوند دلخور بود و از آن پس چنان از نظر روحی - روانی به هم ریخت تا امروز یکی از عومل نرسیدن پرسپولیس به کسب عنوان قهرمانی معرفی شود، آیا حاضر است نیمکت نشین بیرانوند شود؟ از سوی دیگر اصلا بیرانوند وقتی قرارداد بست با حضور حامد لک مشکلی نداشته است؟

اگرچه در شرایط فعلی هیچ پاسخ روشنی برای این سوال ها وجود ندارد اما آن چه در ماه های گذشته رخ داده و تجربه حضور دو دروازه بان مدعی در پرسپولیس (یا هر تیم داخلی دیگری) نشان می دهد بسیار بعید است فصل بعد شاهد حضور همزمان بیرانوند و لک درون قفس توری پرسپولیس باشیم.

برهمین اساس شنیده ها حکایت از آن دارد حامد لک با توجه به پیشنهادهای خوبی که از چند تیم لیگ برتری و به خصوص تیم های صنعتی دریافت کرده به احتمال زیاد از جمع سربخ ها جدا خواهد شد. اما خب با توجه به قراردادی که دارد احتمالا تمام تلاشش را به کار می می گیرد خودش برای جدایی پا پیش نگذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی