|

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا دوشنبه 23 خرداد

نقل و انتقالات فوتبال اروپا به روزهای داغش نزدیک می شود. در ادامه مهمترین خبرها را بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا؛ به روزترین اخبار، شایعات، گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌ خوانید:

* کوپه: پیکه می خواهد در بارسلونا ادامه دهد و مطمئن است فصل فوق العاده ای خواهد داشت، ژاوی می تواند روی او حساب کند.

* گل: آرتورو ویدال هافبک 35 ساله و شیلیایی سابق یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا و اینتر با النصر عربستان به توافق رسیده است و در آستانه‌ انتقال به این تیم قرار دارد.

* کادناسر: بلینگهام یکی از اهداف رئال مادرید در تابستان 2023 است، این انتقال حدود 80 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

* رسمی: رایان گراونبرخ با قراردادی 5 ساله به بایرن مونیخ پیوست.

* مارکا: بازار نقل و انتقالات رئال مادرید مادرید هنوز تمام نشده است.

* توتو اسپورت: یوونتوس منتظر تصمیم نهایی آتالانتا در مورد دمیرال است تا تصویر واضح تری از نحوه حرکت در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی به دست آورد. نیوکاسل به دنبال این مدافع ترکیه ای است.

رسمی: باشگاه چلسی گزینه‌ تمدید قرارداد بیلی گیلمور هافبک 21 ساله و اسکاتلندی خود را تا سال 2024 فعال کرد.

* منچستریونایتد و کریستال پالاس در رقابت برای جذب مالکوم ابیووی از دربی کانتی پیشتازند، مهاجمی با استعداد که متولد 2003 است. پالاس در کورس جذب این مهاجم پیشتاز است.

* مارکوس آلونسو بار دیگر در گفتگو با چلسی برنامه خود را برای ترک این باشگاه در تابستان تایید کرد. بارسلونا در حال حاضر بر سر شرایط شخصی با مارکوس به توافق رسیده است. بارسا منتظر قیمت نهایی است. در حالی که آزپیلیکوئتا هنوز پیشنهاد قرارداد دو ساله بارسلونا را در دسترس دارد.

* انتظار می رود در ساعات آینده اعلام رسمی‌انتقال رایان گراونبارخ به بایرن منتشر شود. گفته شده که امروز بعد از امضای قرارداد تا ژوئن 2027 وقت آن است. بیانیه باشگاه سرانجام پس از توافق در آوریل و در حال حاضر تکمیل شده است.

* هالند در مورد تصمیم خود برای پیوستن به منچسترسیتی: "من در انگلیس به دنیا آمدم، بنابراین در تمام عمرم هوادار من سیتی بودم، چیزهای زیادی در مورد باشگاه می دانم. اینجا کمی احساس می کنم در خانه هستم. من در بازی های سیتی زیاد بوده ام. همچنین فکر می کنم می توانم پیشرفت کنم و بهترین نتیجه را از بازی خود در سیتی بگیرم."

* منچسترسیتی رسما از خرید 60 میلیون یورویی ارلینگ هالند رونمایی کرد. او قراردادی 5 ساله به ارزش 375000 پوند در هفته امضا کرده است.

* عوامل پائولو دیبالا و اینتر این هفته دوباره باهم دیدار خواهند کرد تا به توافق کامل برسند، نراتزوری به او دستمزد 6 میلیون یورو در سال را پیشنهاد خواهند داد.

* باشگاه بایرن مونیخ مونیخ به تکمیل خرید سادیو مانه نزدیک‌تر شده و به زودی بر سر شرایط شخصی با وی به توافق می‌رسد. پیشنهاد جدید آماده ارائه برای دستیابی به توافق کامل با لیورپول است و مذاکرات در حال انجام است.

* به گزارش کوریره دلو اسپورت، دریس مرتنس می تواند به خرید جدید رم تبدیل شود. قرارداد ستاره بلژیکی در تابستان امسال به پایان می رسد و او تا تمدید قراردادش با ناپولی فاصله زیادی دارد.

* به نقل از دیلی میل، اینتر ممکن است پس از تنها یک فصل حضور در سری آ، دنزل دامفریس را از دست بدهد. مدافع کناری هلندی به دلیل حضور سرمربی جدید اریک تن هاگ، آماده جدایی از اینتر و پیوستن به منچستریونایتد است.

* گاتزتا دلواسپورت می‌گوید نیوکاسل امیدوار است یوونتوس و آث میلان را برای جذب نیکولو زانیولو از رم به چالش بکشد. ملی پوش ایتالیایی به امضای قرارداد جدید با رم نزدیک نیست و ممکن است در آینده نزدیک تصمیم به جدایی بگیرد اما هیچ پیشنهاد رسمی برای او وجود ندارد.

* یوونتوس در حالی که منتظر تصمیم آنخل دی ماریا است، به دنبال گزینه های جایگزین برای تقویت خط حمله خود است. کالچو مرکاتو ادعا می کند که دیوید نرس ​​به عنوان کاندیدای برتر یووه در صورت شکست دیماریا ظاهر شده است، اما آنها هنوز رویکرد رسمی برای او نداشته اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی