|

چند خبر تازه از نقل و انتقالات استقلال تهران پنجشنبه 26 خرداد

در آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال، سجاد شهباززاده با آبی ها به توافق نهایی رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال با سجاد شهباززاده به توافق رسید تا احتمالا به زودی معرفه این بازیکن به عنوان مهاجم فصل بعد ابی ها انجام شود. این در حالی است که پیش از این گفته می شد آبی ها به دنبال جذب کاوه رضایی در خط حمله هستند.

 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از وانانیوز؛ هر چند گفته می شد به دلیل سبک بازی مشابه دو بازیکن و البته اینکه استقلال به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است از میان شهباززاده و رضایی یک بازیکن جذب خواهد شد. اما دلیل عدم جذب کاوه رضایی از سوی استقلالی ها گویا مصدومیت این بازیکن در فصل گذشته بوده است.

 

سیدحسین حسینی پیشنهادی اروپایی دارد و می‌تواند از استقلال جدا شود. درست است که سیدحسین هنوز با استقلال قرارداد دارد، ولی ظاهرا بندی در این قرارداد گنجانده شده که می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، قراردادش را فسخ کند. این خبر برای استقلالی‌ها قطعا نمی‌تواند خوشایند باشد، چون این بازیکن، بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران در فصل گذشته بود و پرکردن جای خالی‌اش در صورت خروج احتمالی، کار بسیار دشواری است

یکی از مهمترین بازیکنانی که اکنون در آستانه خروج از استقلال قرار گرفته رافائل سیلوا ستون خط دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران است، بازیکن برزیلی که عملکرد وی در نیم فصل دوم لیگ برتر با حیرت کارشناسان روبرو شد و یکی از ارکان اساسی قهرمانی استقلال بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی