|

کاسیانو دیاز برای پرسپولیس 18 میلیارد آب خورد!

مهاجم برزیلی مد نظر پرسپولیس با چه شرایطی راهی این تیم خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی که با پرسپولیس به توافق رسیده، قرار است پیش از آغاز تمرینات این تیم راهی تهران شود تا پس از طی کردن آزمایشات پزشکی، به صورت رسمی بازیکن پرسپولیس شود

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، روز گذشته اما پیش از اینکه این بازیکن به ایران بیاید جزییات قرارداد او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. هنوز مشخص نیست این قرارداد چگونه سر از رسانه‌ها و فضای مجازی درآورده اما آنچه مشخص است این بازیکن در صورت قبولی در تست پزشکی، برای 2 فصل پیراهن قرمزها را بر تن خواهد کرد.

کاسیانو از پرسپولیسی‌ها برای هر فصل 300 هزار دلار دستمزد خالص دریافت می‌کند. همچنین مقرر شده این مهاجم برزیلی در صورت قهرمانی قرمزها 25 هزار دلار هم به عنوان پاداش دریافت کند.

این بازیکن در حالی با رقم 300 هزار دلار راهی پرسپولیس می‌شود که ارزش او در سایت ترانسفرمارکت، 200 هزار دلار عنوان شده است.

کاسیانوی برزیلی در ایران راننده شخصی و منزل مسکونی هم خواهد داشت که البته در خصوص بازیکنان خارجی اتفاقی طبیعی است.

جزییات قرارداد این بازیکن برزیلی و پرسپولیس نشان می دهد که مجموع دریافتی کاسیانو در پرسپولیس رقمی در حدود 10 میلیارد تومان برای یک فصل خواهد بود. 

همچنین باشگاه پرسپولیس 250 هزار دلار هم برای دریافت رضایتنامه این بازیکن به ویزلا پرداخت خواهند کرد که مجموعا هزینه جذب کاسیانو را به 18 میلیارد تومان می‌رساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی