|

توافق بارسلونا و چلسی؛ منتظر چند جابه‌جایی بزرگ باشید!

برخی از مدیران چلسی برای مذاکرات با همتایان خود در بارسلونا به اسپانیا سفر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گفته جرارد رومرو، هنگامی که یکی از خبرنگاران حاضر در محل مذاکره از تاد بولی سوال می‌پرسد که آیا دو طرف به توافق رسیده‌اند یا خیر، بولی در جواب آن‌ها توافق با بارسلونا را تایید می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ با این حال بولی به همین جواب اکتفا کرده و جزئیات بیش‌تری را در اختیار خبرنگاران قرار نداده است. تاکنون گمانه زنی‌های زیادی در مورد نتیجه و محتوای بحث بین سران بارسلونا و چلسی انجام شده است. گفته می‌شود که نام‌های سزار آزپیلیکوئتا، مارکوس آلونسو، سرجینیو دست، فرنکی دی یونگ و ممفیس دپای در این جلسه مطرح شده است.

سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو

مدت‌هاست که نام‌های سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو به بارسلونا مرتبط می‌شود اما اکنون به نظر می‌رسد که کاتالان‌ها از جذب این دو بازیکن مطمئن هستند.

به گزارش اسپورت، دو طرف مذاکرات خوبی با یکدیگر داشتند. بارسلونا مطمئن است که می‌تواند سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو را به خدمت بگیرد. همچنین به نقل از خاوی میگل از آاس، آزپیلیکوئتا پیش از مارکوس آلونسو به بارسلونا خواهد پیوست. امکان دارد آلونسو از سوی چلسی در معامله فرنکی دی یونگ، گنجانده شود. موندو دیپورتیوو نیز احتمال پیوستن آزپیلیکوئتا به بارسلونا را بسیار بالا می‌داند. به نقل از خوزه آلوارز از الچرینگیتو، آزپیلیکوئتا با مبلغ 3 میلیون یورو به بارسلونا خواهد پیوست.  برای مارکوس آلونسو نیز چلسی 12 میلیون یورو می‌خواهد اما بارسلونا آماده است تا برای او مبلغی در حدود 7 تا 8 میلیون یورو بپردازد.

فرنکی دی یونگ

بارسلونا و منچستریونایتد مذاکرات طولانی مدتی را سر فرنکی دی یونگ با یکدیگر داشتند و از شیاطین سرخ به عنوان مقصد احتمالی این هافبک هلندی نام برده می‌شد. اما چلسی نیز اکنون به جمع علاقه‌مندان به فرنکی دی یونگ اضافه شده و بین این دو باشگاه انگلیسی رقابتی برای جذب دی یونگ شکل گرفته است.

 حال به گزارش اسپورت، در مذاکرت بین سران چلسی و بارسلونا، چلسی علاقه خود را به فرنکی دی یونگ تایید کرده است. با این حال آن‌ها باید دی یونگ را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند زیرا که او نمی‌خواهد بارسلونا را ترک کند. اما به نقل از سیمون جونز از دیلی میل، فرنکی دی یونگ ترجیح می‌دهد تا به جای چلسی، به منچستریونایتد پیوندد و دوباره با اریک تن هاخ همکاری کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی