|

سرانجام تکلیف ستاره فرانسوی بارسلونا روشن شد

عثمان دمبله، وینگر 24 ساله تیم ملی فرانسه هم‌اکنون بازیکن آزاد است چرا که قراردادش با بارسلونا در 30 ژوئن 2022 پایان یافت.

لینک کوتاه کپی شد

چلسی که جدی‌ترین مشتری عثمان دمبله بود، تصمیم به جذب رحیم استرلینگ گرفته و دیگر تمایلی به عقد قرارداد با این ستاره فرانسوی ندارد. سایر تیم‌های مطرح نیز نیاز چندانی به جذب وینگر نمی‌بینند و این مسئله باعث شده دمبله برای امضای قراردادی جدید با بارسلونا متقاعد شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گفته متئو مورتو، فرایند تمدید قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا به سرعت پیش می‌رود. توافقات اصلی میان طرفین حاصل شده و برای امضای قرارداد، فقط حل‌وفصل شدن یک‌سری جزئیات باقی‌مانده است.

پیشنهاد بارسلونا برای تمدید قرارداد عثمان دمبله تازه نیست؛ کاتالان‌ها چند ماه پیش پیشنهاد آخر خود برای تمدید قرارداد را به دمبله ارائه کردند و این وینگر خوش‌تکنیک قرار است همان پیشنهاد را بپذیرد. عثمان دمبله قراردادی دو ساله تا ژوئن 2024 با بارسلونا امضا می‌کند و دست‌مزد پایه او در هر سال، چیزی نزدیک به 6.5 میلیون یورو خواهد بود. ژاوی در این توافق نقش مهمی داشته است؛ سرمربی بارسلونا به هیئت مدیره باشگاه فشار زیادی آورد تا قرارداد ستاره تیمش تمدید شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی