|

کریستیانو رونالدو در راه ایتالیا؟

یکی از گزینه های پیش روی رونالدو در این تابستان می تواند بازگشت قرضی از منچستر به سری آ ایتالیا باشد.

لینک کوتاه کپی شد

بازگشت کریستیانو رونالدو به سری آ با یوونتوس، ناپولی، اینتر یا میلان بعید به نظر نمی رسد چرا که یکی از گزینه های مدیر برنامه‌های او برای منچستر یونایتد این است که قراردادش را تمدید کرده و به او اجازه بدهند به صورت قرضی در تیمی که در چمپیونزلیگ حضور دارد، بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ رونالدوی ۳۷ ساله به تازگی در منچستر به همراه ژرژ مندس در اطراف زمین تمرینی شیاطین سرخ دیده شد. او در انتظار جدایی از منچستریونایتد است و با این تفکر به منچستریونایتد بازگشته است.

بنا به گزارش‌ها این دیدار به خوبی پیش نرفته است چرا که تیم انگلیسی به رونالدو اجازه‌ی ترک دائمی باشگاه را نمی دهد. به گفته منابع اسپانیایی ژرژ مندس متقابلا پیشنهاد داده که قرارداد cr7 تا ژوئن ۲۰۲۴ تمدید شود تا وی بتواند در این فصل به صورت قرضی به یکی از باشگاه‌های حاضر در چمپیونز لیگ بپیوندد.

بعد از عملکرد ناامید کننده منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، شیاطین سرخ فصل جدید را در لیگ اروپا توپ می زنند.

باشگاه‌هایی که از سری‌آ در این فصل چمپیونز لیگ حضور دارند، میلان، اینتر، ناپولی و تیم قبلی رونالدو یعنی یوونتوس، هستند. او از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ با بانوی پیر همراه بود و در ۱۳۴ بازی که برای باشگاه انجام داد ۱۰۱ گل به ثمر رساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی