|

ترکیب احتمالی استقلال در لیگ بیست و دوم؛ همه چیز عالی!

با برگزاری اردوی ترکیه و انجام چند دیدار دوستانه، ساپینتو تا حد زیادی به ترکیب مورد نظرش رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

شاید تنها شک و تردید، اضافه شدن محمد محبی باشد که اگر حضورش در استقلال قطعی شود(گفته می‌شود همه کارهایش انجام شده و همین امروز و فردا قراردادش رسمی می‌شود) با توجه به آمادگی بدنی خوب محبی بابت حضور در اردوی پیش‌فصل سانتاکلارا، او مستقیما وارد ترکیب اصلی می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ نکته اصلی این است که اگر مهدی قایدی و محمد محبی، هر دو نفر درنهایت استقلالی شوند،(احتمال محبی بیشتر از قایدی است) قطعا یک نفرشان جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت مگراینکه ساپینتو تصمیم به بازی بدون مهاجم کلاسیک بگیرد که با توجه به حضور ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، کاوه رضایی، پیمان بابایی و سجاد شهباززاده محال است. البته در کل، حضور قایدی چندان محتمل نیست و اگر هم باشد، او شاید در یکی، دو ماه ابتدایی فصل اجازه بازی پیدا نکند.

ترکیبی که استقلال در ابتدای فصل راهی زمین می‌کند، چیدمان اصلی آبی‌ها در طول فصل نخواهد بود؛ چرا؟ چون یکی مثل محمدحسین مرادمند با وجود تمرین با استقلال و حضور در اردوی ترکیه، همچنان سرباز است و کارت پایان خدمتش صادر نشده است. بنابراین تا اطلاع ثانوی (احتمالا تا پایان مرداد ماه و شاید هم شهریور) خبری از او در ترکیب نیست. همچنین حضور محمد محبی هنوز قطعی نشده و با وجود اعلام رسانه‌های پرتغالی، همه منتظر حضور او در تهران و عکس گرفتن او با پیراهن استقلال هستند.

  استقلال در اولین بازی فصل، میزبان سپاهان است و احتمالا با این ترکیب برابر آنها قرار می‌گیرد: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، کوین یامگا، سجاد شهباززاده و کاوه رضایی. روی کاغذ و در حال حاضر، این ترکیب به طور قطع، بهینه‌ترین چیدمانی است که ساپینتو در اختیار دارد. 

  البته احتمال‌هایی هم برای تغییر این ترکیب وجود دارد؛ احتمال بازی دادن به ابوالفضل جلالی در ترکیب 3 مرد خط دفاع هست. با حضور او، چشمی از ترکیب خارج می‌شود تا سیلوا به آخرین نقطه برود. البته ترکیب سیلوا، جلالی و غلامی، یک ایراد بزرگ دارد: هم غلامی و هم جلالی، مردانی برای سمت چپ هستند و شیفت دادن غلامی به سمت راست، ریسک بسیار خطرناکی است. احتمال دیگر، حذف کاوه رضایی از ترکیب اصلی به دلایل مختلف است. البته او در اردوی ترکیه، آماده نشان داد و حتی در تست‌های آمادگی جسمانی هم، بعد از پیمان بابایی و کوین یامگا سومین نمره برتر را گرفت. با کنار رفتن کاوه رضایی از ترکیب اصلی، شهباززاده به نوک خط حمله می‌رود و بابایی وارد ترکیب اصلی می شود. احتمال ضعیف سوم هم بازی کردن عزیزبک آمانوف است در کنار مهدی پور با الصاق وظایف نیک‌نفس به مهدی‌پور و سپردن بازیسازی مهدی‌پور به هافبک ازبک. این 3 احتمال البته درصد محقق شدن زیادی ندارد و بعید است ساپینتو با ترکیبی که اعلام شد روانه بازی با سپاهان نشود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی