|

جدال دو سپاهانی برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم برابر استقلال

دانشگر و نژادمهدی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سپاهان برابر استقلال کار دشواری در پیش دارند.

لینک کوتاه کپی شد

فصل گذشته سپاهان با عزت پورقاز و گولسیانی به  عنوان مدافعان اصلی کارش را آغاز کرد ولی خیلی طول نکشید که نژادمهدی توانست جای عزت پورقاز را بگیرد و تا پایان این فصل در کنار مدافع گرجستانی این روزهای پرسپولیس در قلب خط دفاعی قرار گرفت؛ فصلی که البته با چالش‌های فراوانی برای سپاهان همراه شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ با شروع فصل جدید و انتخاب مورایس به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان شاهد تغییراتی در قلب خط دفاعی این تیم بوده‌ایم. این مربی ابتدا عزت پورقاز را در لیست مازاد خود قرار داد و در شرایطی که محمد دانشگر هم یکی از خریدهای جنجالی سپاهان برای حضور در فصل 22 لقب گرفت، رناتو داسیلویرای برزیلی را نیز به خدمت گرفت.

سرانجام در روزهای اخیر نیز شاهد دو تغییر اساسی در ترکیب سپاهان بودیم و اینبار در شرایطی که نیلسون جونیور به عنوان یک برزیلی دیگر وارد سپاهان شد، شاهد قرار گرفتن محمدرضا مهدی‌زاده در لیست مازاد بودیم تا مشخص شود مورایس که با مورینیو به عنوان یکی از سردمداران دفاع تیمی کار کرده، از ابتدا نگاه ویژه‌ای برای بازسازی خط دفاعی سپاهان داشته است.

با این وصف انتظار می‌رود در طول فصلی که از روز جمعه با مصاف برابر استقلال در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود شاهد جدا از سایر پست‌ها شاهد نبرد ویژه‌ای میان چهار مدافع میانی استقلال باشیم. البته در دیدار هفته اول برابراستقلال شانس دانشگر، نژادمهدی و داسیلویرا برای قرار گرفتن درترکیب اصلی بیشتر است و جونیور با توجه به دیر اضافه شدن احتمالا به زمان بیشتری برای تطبیق با تاکتیک تیمی نیاز دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی