|

شاه ماهی در راه پرسپولیس؛ ایرانی یا خارجی؟!

به احتمال فراوان باشگاه پرسپولیس در آستانه توافق با یک مهاجم تازه وارد است.

لینک کوتاه کپی شد

خریدن مهاجم در پرسپولیس تبدیل به یک پروسه طولانی شده است. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، نزدیک به ۲ سال برای داشتن مهاجم خارجی پافشاری کرد تا اینکه بالاخره یورگن لوکادیا هلندی به این تیم اضافه شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ این انتقال نهایی شده، ولی سرمربی پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌اش همچنان به یک مهاجم دیگر نیاز دارد. در مورد مهاجم دوم، گمانه‌زنی زیاد است. اگر تا پیش از این عنوان شده بود که شیخ دیاباته با پرسپولیس به توافق رسیده، ولی حالا یک گزینه ایرانی هم به فهرست خرید این باشگاه اضافه شده است: کاوه رضایی. کاوه، مهاجم سابق شارلروا که حتی عکس‌های او با پیراهن استقلال در فصل جدید هم لو رفته، به دلیل پر بودن فهرست استقلال نمی‌تواند به این باشگاه برود. او که از رفتار مسئولان تیم آبی پوش تهرانی ناراحت شده به تازگی از طریق مدیربرنامه هایش پیغامی برای پرسپولیس فرستاده و اعلام آمادگی کرده تا پیراهن تیم رقیب را به تن کرده و شاگرد یحیی شود.

نکته جالب در این بین اینکه مذاکره پرسپولیس با شیخ دیاباته و کاوه همزمان در حال جریان است؛ از آن عجیب‌تر اینکه ایجنت ایرانی هر دو نفر هم یکی است و در واقع تصمیم این مدیربرنامه در پرسپولیسی کردن یکی از این دو چهره استقلالی، نقش زیادی خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی