|

روز و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر؛ والیبال قهرمانی جهان

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در رقابت‌ های قهرمانی مردان جهان موفق به شکست آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک شد.

لینک کوتاه کپی شد

دومین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان دیروز (شنبه پنجم شهریور) با شش دیدار در دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه گروه F این رقابت‌ها در سالن استوژیتس آرنا شهر لیوبلیانا پایتخت اسلوونی به مصاف آرژانتین رفت و سه بر دو این تیم را شکست داد. به گزارش فرارو، ملی‌پوشان ایران که در ست اول و چهارم نتیجه را با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲ و ۳۴ بر ۳۲ به آرژانتین واگذار کردند، اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیاز‌های ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا در نخستین گام یک برد و دو امتیاز به دست آورند.

مسابقه دو تیم آرژانتین و ایران چهاردهمین جدال تاریخ والیبال دو کشور بود که هفتمین برد را برای ایران به ارمغان داشت و تعداد برد و باخت دو تیم برابر با هفت شد. همچنین تیم‌های ایران و آرژانتین تا کنون سه بار در قهرمانی مردان جهان به مصاف یکدیگر رفتند که در سال ۱۹۹۸ ایران سه بر صفر برنده شد، در سال ۲۰۱۴ ایران سه بر صفر مغلوب آرژانتین شده بود و در ۲۰۲۲ ایران سه بر دو به پیروزی رسید. در دیگر مسابقه گروه ایران (F)، تیم هلند سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ مصر را شکست داد.

گفتنی است تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت ۲۰ روز دوشنبه هفتم شهریورماه به وقت تهران در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف مصر نماینده قاره آفریقا می‌رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی