|

یورگن لوکادیا، مهاجم پرسپولیس را غافلگیر کرد!

یکی از مهاجمان آماده پرسپولیس از شرایط فنی رقیب خود لوکادیا در این تیم تعریف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 حامد پاکدل در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهارداشت: ابتدا باید به همه پرسپولیسی‌ها این برد را تبریک بگویم. بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم مقابل هوادارن‌مان و البته هواداران خانم پرسپولیسی این برد را به دست بیاوریم. فکر می‌کنم به این برد خانگی و ۳ امتیاز احتیاج داشتیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ وی در مورد باز نشدن دروازه پرسپولیس در چهار دیدار ابتدایی لیگ هم گفت: خب همه می‌دانند که یکی از عوامل و ارکان اصلی برای قهرمانی گل نخوردن یا همان کلین‌شیت است. امسال هم ما تا اینجای کار گل نخوردیم و از این بابت باید به همه تیم و البته فاز دفاعی تیم تبریک گفت. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اولین گل یورگن لوکادیا برای این تیم و البته تاثیر این مهاجم بزرگ روی دیگر مهاجمان پرسپولیس خاطرنشان کرد: از کلی که لوکادیا زد خوشحال شدم. البته پرسپولیس تیم بزرگی است و هر بازیکنی که به این تیم می‌آید باید بتواند به تیم کمک کند. این را هم بگویم که لوکادیا بازیکن و مهاجم بزرگی است و توانایی این را دارد همه به تیم و هم به دیگر مهاجمان کمک کند. قطعا پرسپولیس بزرگ جای بازیکنان بزرگ است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی