|

کُری کاپیتان پیشین پرسپولیس برای حریفان!

کاپیتان اسبق پرسپولیس: پرسپولیس زیبا بازی می‌کند و نتیجه خوبی هم کسب می‌کند، به همین دلیل مدعی اول قهرمانی است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد پنجعلی درباره پیروزی سرخپوشان در هفته ششم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت : درسته که اول بازی پرسپولیس غافلگیر شد و گل دریافت کرد ولی خیلی زود بر بازی مسلط شد و در همان نیمه اول جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم هم سرخپوشان با ارائه منطقی گل دوم را به ثمر رساندند تا ۳ امتیاز با ارزش را در مسجد سلیمان کسب کنند. این بازی یکی از بازی‌های جذاب این هفته بود که همه از دیدن یک فوتبال زیبا لذت بردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از وی افزود: البته تیم نفت مسجد سلیمان عالی بازی کرد و چنین بازی از این تیم همه را غافلگیر کرد. فکر می‌کنم این تیم اگر همیشه اینجوری بازی کند در خانه همه تیم‌ها را شکست می‌دهد، و تیمی نمی‌تواند در مسجد سلیمان از نفت امتیاز کسب کند ولی پرسپولیس این تیم خوب خوزستانی را شکست داد که فکر نمی‌کنم تیمی دیگر توان چنین کاری را داشته باشد.

مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس ادامه داد: تنها نکته منفی این دیدار کیفیت چمن ورزشگاه بود و اگر در شهرستان‌ها چمن مناسب و با کیفیت باشد ، در زیبایی فوتبال کشورمان تاثیر گذار است. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به دلیل چمن با کیفیت عالی بازی می‌کند و اگر ورزشگاه‌ها چمن خوبی داشته باشند برای همه تیم‌ها مناسب است و شاهد رشد فوتبال تاکتیکی در همه تیم‌ها خواهیم بود.

پنجعلی در پایان درباره شرایط پرسپولیس در این فصل خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس در این فصل مدعی اول قهرمانی است و هیچ تیمی مثل تیم گل محمدی با اقتدار بازی نمی‌کند و بعید می‌دانم تیمی هم توان مقاومت برابر سرخپوشان داشته باشد. پرسپولیس امسال با اقتدار قهرمان می‌شود و به نظر می‌رسد چند هفته تا قبل از پایان لیگ قهرمانی سرخپوشان مسجل شده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی