|

(عکس) موقعیت عجیب سردار آزمون در لحظه برد بزرگ

سردار آزمون در این دیدار تنها چند دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و لحظه ورود او به میدان همزمان با گل دوم تیمش بود.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجمی که سردار آزمون قصد حضور در میدان به جای او را داشت، لحظاتی قبل از تعویض گلزنی کرد تا صحنه جالبی کنار زمین شاهد باشیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه، بایرلورکوزن موفق شد در شب اول هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر از سد اتلتیکو مادرید گذشته و شکست هفته اول را جبران کند. سردار آزمون در این دیدار تنها چند دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و لحظه ورود او به میدان همزمان با گل دوم تیمش بود.

جراردو سیوانه بعد از اینکه لورکوزن در دقیقه 84 به گل اول رسید، برای حفظ برد، بلافاصله قصد انجام چند تعویض را داشت که تیمش گل دوم را هم به ثمر رساند؛ در این لحظه سردار که کنار خط منتظر انجام تعویض و ورود به میدان بود، شادی گل جالبی همراه با سرمربی تیمش برگزار کرد.

ستاره ایرانی لورکوزن در دقیقه 87 آماده ورود به زمین به جای دیابی بود که همین بازیکن موفق شد دروازه اتلتیکو را باز کند! سردار پس از باز شدن دروازه اتلتیکو مادرید با لبخند زدن خوشحالی خود را نشان داد و در آغوش جراردو سیوونه، سرمربی تیمش قرار گرفت. او سپس به جای زننده گل دوم تیمش وارد زمین شد تا چند دقیقه فرصت حضور مقابل شاگردان سیمئونه را به دست بیاورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی