|

هدف مهم استقلال در بازی با فولاد!

در پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تنها 4 صفر در جدول باقی مانده است.

لینک کوتاه کپی شد

فولاد خوزستان یکی از صفرها را در اختیار دارد و تنها تیم بدون باخت در میان 6 تیم ابتدایی جدول است.  البته این در حالی است که این تیم نسبت به بقیه تیم‌ها یک بازی کمتر دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ بازی با ملوان انتهای جدولی که بعید به نظر می‌رسد تاثیری در باخت‌های شاگردان نکونام داشته باشد. بازی این هفته مقابل استقلال، تهدیدی جدی برای این صفر جدول لیگ برتر است. استقلال با یک برد شیرین مقابل گل‌گهر به مصاف فولادی می‌رود که نتوانست مس کرمان، یکی از تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر را شکست دهد. 

با این حال فولاد نشان داده که در میان تیم‌های بالای جدول عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارد. شکست دادن سپاهان و تراکتور و تساوی با پرسپولیس مویدی بر این قضیه است. نکته‌ای که جواد نکونام را به حفظ رکوردش در این بازی امیدوار می‌کند این است که تیم سا پینتو در دفاع خیلی استحکام ندارد اما در خط حمله می‌تواند خطرناک باشد. دقیقا برعکس فولاد که با استحکام دفاعی می‌تواند حملات مهاجمان استقلال را ناکام گذاشته و از آن‌سو به باز کردن دروازه حریف روی ضدحملات امیدوار باشد. کوین یامگا به عنوان بهترین گلزن استقلال بزرگترین خطر برای باز کردن دروازه فولاد است. فولاد البته همان‌قدر که دفاع خوبی دارد، خط حمله خوبی ندارد. آن‌ها با وجود حضور امثال علی قربانی، مجید علیاری، احسان پهلوان، وریا غفوری، آیاندا پاتوسی، اشکان دژآگه و بقیه مردان هجومی‌شان فقط 4 گل زده اند که 3تایش در یک بازی وارد دروازه تراکتور شده است و نیمی از این 4 گل هم از روی نقطه پنالتی زده شده است.

فولاد در 4 تا از بازی‌هایش در این فصل گل نزده است. با این حال جواد نکونام نشان داده که برای پیروز شدن و امتیاز گرفتن بیشتر از فاز هجومی روی فاز دفاعی‌اش حساب باز کرده و این کار را هم به خوبی بلد است. مهار دومین خط حمله لیگ برتر علاوه بر این که عدد صفر را مقابل باخت‌های فولاد حفظ خواهد کرد آزمون خوبی برای مشخص شدن عیار این تیم خواهد بود. تیمی که احتمالا بعد از امتیاز گرفتن مقابل آبی‌های پایتخت بتواند جدی‌تر از مدعی بودن قهرمانی صحبت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی