|

پرسپولیس به دنبال 9 امتیاز!

در سه هفته آینده لیگ برتر پرسپولیس بازی های ساده تری را پیش رو خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در دو هفته اخیر برابر دو تیم بزرگ و مدعی لیگ به میدان رفت. این تیم در هفته هفتم به مصاف تراکتور رفت و در خانه مقابل شاگردان بردیف شکست خورد و دیروز نیز در ورزشگاه نقش جهان میهمان سپاهان بود و با این تیم به مساوی بدون گل رسید تا در مجموع 180 دقیقه با یک گل زده و یک امتیاز از 6 امتیاز ممکن به کار خود پایان دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا پرسپولیس پس از این دو بازی سخت و از دست دادن 5 امتیاز در سه هفته آینده به مصاف تیم هایی خواهد رفت که نه تنها مدعی نیستند بلکه جزو تیم های رده پایینی جدول هستند. البته به جز مس رفسنجان که روز قبل با پیروزی که مقابل تراکتور کسب کرد، جای این تیم را در رده پنجم جدول گرفت.

سرخ پوشان هفته آینده میزبان مس رفسنجان هستند، تیمی پرقدرت که در این فصل نمودار سینوسی داشته است. مسی ها از 8 بازی اخیر خود صاحب 2 پیروزی و 6 مساوی شده اند و تنها تیمی هستند که هنوز رنگ باخت را ندیده اند. مساوی های پی در پی باعث شده بود تیم مس رفسنجان تا قبل از هفته هشتم، در رتبه نهم جدول باشد اما با پیروزی حساسی که دیروز مقابل تراکتور کسب کرد خودش را به رتبه پنجم جدول رساند.

بعد از تقابل با مس، نوبت دیدار با ملوان می‌رسد که این تیم نیز اولین برد خود را مقابل نفت ابادان دیروز کسب کرد تا تیم پانزدهم جدول باشد. بازی که قرار است روز پنجشنبه در انزلی برگزار شود و سرخ های تهرانی قرار است پس از سال ها در انزلی به میدان بروند. ملوان تا پایان هفته هشتم صاحب یک برد، دو تساوی و 4 شکست شده است. (یک بازی ملوان برابر فولاد هنوز برگزار نشده است.)

پرسپولیس بعد از ملوان در هفته یازدهم میزبان مس کرمان خواهد بود. کرمانی ها خلاف همتای سیرجانی خود عملکرد خوبی نداشته اند و تا پایان هفته هشتم در رتبه چهاردهم جدول جا خوش کرده اند. مس کرمان تا به این جای کار یک برد، سه مساوی و 4 شکست به دست آورده و بی تردید روز سختی را مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

به هر روی نگاهی به سه بازی پیش روی پرسپولیس تا قبل از دربی در هفته های نهم، دهم و یازدهم نشان می دهد گل محمدی کار سختی برای پیروزی در هر سه بازی و کسب 9 امتیاز کامل از این بازی ها نداشته و می تواند باز هم به صدر جدول برگردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی