|

کورتوا بازی با بارسلونا را از دست می دهد؟

بنابر ادعای برخی منابع اسپانیایی مشکل تیبو کورتوا جدی‌تر از پیش بینی ها است و او قادر به حضور در ال کلاسیکو نیست.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه رئال مادرید هفته پیش اعلام کرد که تیبو کورتوا در بازی برابر اوساسونا غایب خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گلر بلژیکی به دلیل مشکل سیاتیک قسمت چپ بدنش قادر به همراهی رئال در آن بازی نبود و بازی برابر شاختار و سپس ختافه را نیز از دست داد. او فردا شب برابر شاختار در بازی برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان نیز حضور ندارد و آندری لونین گلر ثابت کهکشانی ها خواهد بود.

کورتوا تا قبل از بازی برابر اوساسونا، از حیث دقایق حضور در زمین، بالاتر از وینیسیوس، داوید آلابا و فده والورده شماره یک رئال بود. او در هر دو بازی بلژیک در لیگ ملت های اروپا برابر ولز و هلند نیز به شکل ثابت بازی کرد و مشکل او پس از بازی با هلند شدت پیدا کرد.

هرچند در ابتدا گفته می شد که کورتوا قطعا به ال‌کلاسیکو خواهد رسید اما واقعیت این است که گلر بلژیکی هنوز نتوانسته با تیم تمرین کند و تحت اختیار فیزیوتراپ های رئال قرار دارد. برخی منابع اسپانیایی ادعا  می‌کنند که احتمال رسیدن او به ال کلاسیکو اندک است، در حالی که هفته قبل حضور او را 100 درصد قطعی می دانستند. باید دید پس از بازگشت رئال از لهستان(محل برگزاری بازی با شاختار) کورتوا چه شرایطی خواهد داشت و می تواند در تمرین رئال حاضر شود یا خیر. تنها 6 روز دیگر به ال‌کلاسیکو زمان باقی است و غیبت کورتوا در این بازی می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی