|

جنگ گلرهای لیگ بر سر یک دستکش!

بیشترین کلین‌شیت لیگ برتر توسط 2 دروازه بان در فصل جاری به نام بیرانوند و پورحمیدی ثبت شده است.

لینک کوتاه کپی شد

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنج‌شنبه آغاز می شود. هر چه به هفته های پایانی نیم فصل نزدیک‌تر می‌شویم، جذابیت کار افزایش پیدا می کند. در کنار رقابت های تیمی برای ارتقای رتبه جدولی، رقابت های انفرادی داغی هم بین ستاره‌های لیگ بیست و دوم شاهد هستیم. یکی از این رقابت ها، جنگ سر دستکش طلایی است. فعلا سه دروازه بان، رقابت نزدیکی برای به دست آوردن این عنوان دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی در 10 بازی موفق به ثبت 7 کلین شیت شده و در صدر جدول بهترین گلرهای این فصل حضور دارند. آنها رقابت نزدیکی باهم دارند و در جزئیات نیز خیلی نزدیک هستند. بعد از دروازه بانان پرسپولیس و آلومینیوم، کریستوفر کنت با 6 کلین شیت در 9 بازی حضور دارد. گلر فولاد هفته گذشته موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشد تا بیرو و پورحمیدی از او سبقت بگیرند.

اگر بخواهیم بیشتر به جزئیات بپردازیم، بازهم با اعداد نزدیکی برای مقایسه عملکرد بیرانوند و پورحمیدی مواجه خواهیم شد. گلر پرسپولیس در 10 بازی 4 گل و گلر آلومینیوم 4 گل دریافت کرده اند. میانگین مهار 2.4 برای بیرو و 2.5 برای پورحمیدی تا اینجای کار ثبت شده و درصد مهار توپ نیز به ترتیب برای آنها 88.9 و 86.2 است.

حسین پورحمیدی برای ثبت کلین شیت شماره 8 خود، باید دروازه تیمش را مقابل نساجی بسته نگه دارد. علیرضا بیرانوند نیز برای تحقق این هدف باید مقابل مس کرمان کلین شیت کند. البته کریستوفر کنت که تیمش با گل‌گهر بازی خواهد کرد نیز مترصد لغزشی از این دو دروازه‌بان است تا با ثبت کلین شیت هفتم، خود را به آنها برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی