|

پیشکسوت فوتبال: استقلال با ساپینتو پیشرفت داشته

حسین فرکی مربی پیشکسوت فوتبال در خصوص عملکرد فنی تیم استقلال صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حسین فرکی پیشکسوت فوتبال در خصوص برد استقلال مقابل نساجی و کسب سوپرجام اظهار داشت: ساپینتو ابتدای فصل قول داده بود که چند جام بیاورد که اولی به دست آمد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا؛ وی ادامه داد: استقلال روند خوبی دارد. نباید فراموش کنیم که نساجی هم یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است و بازی‌های با برنامه‌ای را ارائه می‌دهد. کادرفنی آن‌ها آنالیز خیلی خوبی از تیم‌ها دارند و این را در بازی با استقلال هم دیدیم.

مربی فوتبال در خصوص عملکرد فنی این تیم عنوان کرد:

فوتبال استقلال نسبت به اول فصل خیلی فرق کرده است. سرمربی تیم شناخت بیشتری از نفرات پیدا کرده است.حردانی یا جلالی مدافعین خوبی هستند و اگر بیشتر از آن‌ها استفاده شود، میل هجومی استقلال هم بیشتر می‌شود. در کل استقلال با ساپینتو پیشرفت قابل توجهی داشته است.

فرکی در مورد گلزنی ارسلان مطهری در این بازی و در حالیکه کمتر فرصت حضور در ترکیب تیم را داشته، گفت:

فقط او را از دور می‌شناسم اما مطهری بازیکنی است که هر موقع بازی کرده یا بازی نکرده به یک شکل بوده، این نشان می‌دهد فقط به فکر فوتبال و پیشرفت کردن است.

مربی سابق فوتبال در خصوص روند اماده سازی تیم ملی برای مسابقات جام جعانی خاطرنشان کرد:

به هر حال با تغییر و تحولی که در تیم ملی صورت گرفت و کارلوس کی روش سرمربی شد همگان منتظر این هستند که تیم ملی به دور دوم مسابقات راه پیدا کند.البته با این حجم از لژیونر و بازیکن طراز اول چنین نتایجی دور از دسترس نخواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی