|

سردار آزمون بار دیگر خط خورد

سردار آزمون باتوجه له مصدومیتی که داشته هنوز نمی تواند بار لورکوزن بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون پس از اینکه مسابقه هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو را از دست داد و به دلیل مصدومیتی که قبل از شروع بازی برای او اتفاق افتاد، در ۵۰ روز اخیر اجازه همراهی تیمش را پیدا نکرده که فردا شب هم این روند در یک دیدار دیگر برای او تداوم خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تیم فوتبال بایر لورکوزن از ساعت ۲۱ فردا چهارشنبه در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم بوندس‌لیگا آلمان مقابل تیم رده دوازدهمی اف. سی. کُلن قرار می‌گیرد که سردار آزمون برخلاف اخبار اولیه، تیمش را در این بازی همراهی نمی‌کند.

سردار آزمون که تمرینات انفرادی خود را در یک هفته اخیر آغاز کرده و در کنار سایر نفرات تیمش به تمرین می‌پرداخت، گفته می‌شد به احتمال زیاد برای دیدار مقابل کلن آماده می‌شود ولی این اتفاق برای او نیفتاده تا این ستاره ایرانی اجازه همراهی تیمش در یک بازی دیگر در بوندس لیگا را نداشته باشد.

مهاجم ایرانی بایر لورکوزن پس از خروج از ترکیب در دیدار اروپایی مقابل پورتو، در سه مسابقه لیگ قهرمانان و پنج دیدار بوندس لیگا آلمان نتوانسته بود تیمش را همراهی کند که این روند برای دهمین بازی پیاپی در جدال فردا شب برابر کُلن برای او ادامه خواهد یافت.

باشگاه بایر لورکوزن دقایقی قبل و پس از اتمام نشست خبری ژابی آلونسو سرمربی این تیم، نام بازیکنانی که در دیدار مقابل کلن غایب یا حضورشان نامشخص است، اعلام کرد که نشان می‌دهد سردار آزمون غایب قطعی در این بازی خواهد بود.

با این وجود، احتمالا سردار آزمون در دیدار روز شنبه هفته آینده مقابل اشتوتگارت که آخرین بازی تیمش در بوندس لیگا پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود، دوباره به فهرست برگردد و پس از آن به اردوی تیم ملی ایران در دوحه اضافه شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی