|

یحیی استقلال را سورپرایز می کند؟

گل‌محمدی در نیمه اول بازی دوستانه با فجرسپاسی شیراز از سیستم جدیدی استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس فصل جاری را بسیار خوب آغاز کرده و توانسته است در ۱۱ بازی ۲۴ امتیاز بگیرد و صدرنشین لیگ برتر شود. با این وجود عمده انتقاد از تیم یحیی گل‌محمدی، عدم ارائه بازی های تهاجمی و تماشاگرپسند بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ البته منتقدان به این امر هم اعتراف کرده‌اند که پرسپولیس لیگ بیست و دوم در زمینه جمع آوری امتیاز عملکرد خوبی داشته است. شاید همین انتقادات یحیی گل‌محمدی را به فکر انداخته است که از دو مهاجم در ترکیب اصلی خودش استفاده کند.

آمادگی یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته دو مهاجم خارجی پرسپولیس نیز مزید بر علت شده است که یحیی گل‌محمدی به فکر استفاده از دو مهاجم بیفتد. این سیستم شاید هجومی و تماشاگرپسند باشد اما به همان اندازه می‌تواند خطرناک هم باشد و آمار گل خورده پرسپولیس را بالاتر ببرد.

نکته قابل تأمل اینکه اولین بازی پرسپولیس در هفته دوازدهم مقابل استقلال است و شاید بازی با دو مهاجم مقابل تیم ساپینتو سخت باشد ولی اگر یحیی گل‌محمدی به دنبال بردن دربی باشد از سیستم ۲-۴-۴ استفاده کند.

سرمربی حالا با تجربه پرسپولیس خوب می داند پیروزی در دربی چقدر ارزشمند است اما بهتر از آن واقف است شکست مقابل استقلال می تواند چه تبعات سختی برای او در بر داشته باشد.

برهمین اساس شاید سخت باشد که حدس زد برنامه تاکتیکی سرمربی پرسپولیس برای دیدار با استقلال در روز ۲۹ آذرماه چیست؟ به هر حال یحیی گل‌محمدی مشغول آزمایش سیستم‌های مختلف است و در همین دیدار با فجرسپاسی شیراز از سیستم ۲-۳-۱-۴ هم استفاده کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی