|

لقب عجیب بازیکنان پرسپولیس به بیرانوند!

تیم ملی در نخستین بازی خود در جام جهانی باخت سنگین 6 بر 2 را متحمل شد و نتیجه را به انگلیس واگذار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اتفاق تلخ این دیدار مصدومیت شدید بیرانوند بعد از برخورد مجید حسینی بود که باعث شد بینی علیرضا بشکند و او جای خود را به حسینی داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ او کلی انرژی و انگیزه برای جام جهانی و دیدار مقابل ستاره‌های انگلیس داشت و لحظه‌ای از فکر جام جهانی و بازی کردن در دومین جام جهانی خود بیرون نمی‌رفت.حتی علیرضا بعد از دو سال بازی در اروپا به خاطر حضور در جام جهانی به ایران بازگشت تا جایگاه خود را در تیم ملی محکم کند.

هرچه بود اتفاق تلخی برای بیرانوند رخ داد و علیرضا بعد از ۱۷ دقیقه به دلیل مصدومیت از زمین خارج و حسینی وارد بازی شد. بیرانوند در ابتدا سعی کرد در زمین بماند و به بازی ادامه دهد ولی بعد از گذشت چند دقیقه متوجه شد توان ادامه دادن ندارد. ضربه به حدی محکم بود که بیرانوند با مشکل تنفسی مواجه شد و حتی به دو تن از همبازیانش در همان لحظه اشاره کرد که نفسش بالا نمی‌آید. علیرضا موقع خروج بسیار ناراحت بود و اشک می‌ریخت ولی در ذهنش امید داشت که با پشت سر گذاشتن مصدومیت می‌تواند برای بازی مقابل ولز دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد و بازی کند.

آسیب دیدگی بیرانوند آنقدر تلخ بود که بعد از مصدومیت بیرانوند و خروج او از بازی، دوربین وقتی کی‌روش را نشان داد، او با دست‌های خودش به سرش زیاد و ناراحتی او به شدت محسوس بود. کی‌روش می‌دانست که یکی از بهترین‌های تیمش را از دست داده و قطعا اگر علیرضا در زمین می‌ماند، می‌توانست روی توپ‌های ارسالی خیلی بهتر کار کند. علیرضا بلافاصله به همراه پزشک تیم راهی بیمارستان شد تا به وضعیتش رسیدگی شود.

 بعد از عکس برداری و معاینات دقیق مشخص شد که بینی علیرضا دچار شکستگی شده و او بازی با ولز را از دست داد اما برابر آمریکا به میدان رفت.

عجیب آن که بیرانوند مقابل آمریکا بدون گارد محافظ بازی کرد اما در دربی و مصاف با استقلال تهران مجددا ماسک گذاشت تا همبازیانش سربه سرش گذاشته و به او لقب «زورو» بدهند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی