|

آن روی دیگر پِله؛ اسطوره ای که ضعفش جذابیت زنان بود و فرزند نامشروع هم داشت!

Pelé dies aged 82 shayanews

پله اسطوره فوتبال جهان درگذشت. آقای اسطوره زندگی شخصی عهجیبی داشت او سهه بار ازدواج کرد و 7 فرزند داشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پله اسطوره دوست داشتنی فوتبال برزیل در سن ۸۲ درگذشت. پله مدتها بود که با بیماری‌ های مختلف مبارزه می‌کرد و در نهایت پنج شنبه شب در بیمارستان آلبرت انیشتین سائوپائولو درگذشت.

پله پس از جام جهانی ۱۹۵۸، پله که تنها هفده سال سن داشت، تبدیل به یک نماد و اولین فوتبالیست میلیونر شد.

دوران بزرگسالی پله زودتر از آنچه فکر می کرد به سراغش آمد و بر کسی پوشیده نیست که او آنقدر که به باشگاهش سانتوس وفادار بود، به زنانی که در زندگی اش بوده اند، وفادار نبود.

جایی خبرنگاری در خصوص سختی وفاداری، با توجه به تعدد زنانی که او را احاطه کرده اند پرسید؟

او اینگونه پاسخ داد: "صادقانه بگویم، چرا، روابط متعددی داشته ام که نتیجه برخی از آن ها تولد فرزندانی بوده که من بعد ها متوجه شده ام. البته همسر اول من به همه روابط من آگاهی داشت و من هیچوقت به کسی دروغ نگفتم. "

پله در سال ۱۹۶۶ و در سن ۲۵ سالگی با همسر اولش، رزماری ازدواج کرد. او دو بار دیگر نیز پس از آن ازدواج کرده است.

casamento-pele-e-a

پله در کنار همسر اول و دومش

پله در سالهای اخیر زندگی خود، عشق را با همسر سومش تجربه کرد. همسری که 25 سال از او جوانتر است و در این بخش ، عکس یادگاری پله و او را در روز عروسی شان مشاهده می کنید.

پله+و+همسرش

پله از سه ازدواج خود 7 فرزند دارد. کلی اولین فرزند و دختر بزرگ پله است که از همسر اولش روزمری در سال 1346 متولد شد.  کلی بعدها به همراه خواهرانش - بنیاد Nascimento را تأسیس کرد، سازمانی که در تلاش است تا در سطح جهانی آینده ای پایدار و صلح آمیز برای کودکان از طریق ورزش و هنر بسازد. کلی مادر چهار فرزند است و به عنوان فرزند ارشد اسطوره بزریلی ها در فعالیت های اجتماعی برزیل نقش به سزایی دارد.

1

کلی در کنار دیوید بکهام

پله در سال 1968 در حالی که هنوز با رزماری بود از یک ژورنالیست و روزنامه نگار صاحب دختر شد. فلاویا دومین فرزند پله بود که به عنوان مشاور در یکی از بیمارستان های بزرگ پایتخت برزیل مشغول به کار است.

Untitled

فلاویا دختر دوم پله

دختر سومی که حسابی برای پله دردسر ساز شد!

دختر سوم پله، ساندرا رجینا ماچادو، در سال 1963 در نتیجه رابطه عاشقانه با خدمتکار خانه به دنیا آمد. برای سال‌های متمادی، ستاره فوتبال منکر این بود که او پدرش است و حاضر به انجام آزمایش DNA نشد.

وقتی ساندرا بزرگتر شد، ستاره فوتبال را به دادگاه برد و در سال 1991 از او شکایت کرد. دو سال بعد، دادگاه ها بر اساس شواهد DNA، ساندرا را دختر او دانستند. علیرغم درخواست پله، این درخواست در سال 1996 تایید شد و به او اجازه داده شد که نام خانوادگی پدرش را بپذیرد.

ساندرا بعداً کتابی با عنوان دختری که پادشاه نمی خواست منتشر کرد و جزئیات سفر پرتلاطمی را که در پی طرد شدن پدرش متحمل شد، ارائه کرد. او همچنین مدتی یک کرسی شورای شهر در سانتوس را به دست آورد.

ساندرا در اکتبر 2006 در حالی که همسر و دو فرزند داشت بر اثر سرطان درگذشت. 

460086-640x480-1

وقتی پله بلاخره پسر دار شد

ادینهو چهارمین فرزند و اولین پسر پله است که در 27 اوت 1970 و از همسر اولش متولد شد. ادینهو با نام مستعار ادسون که نام پدرش است، یک فوتبالیست برزیلی بود و قبل از بازنشستگی در سال 1999 به صورت حرفه ای بازی می کرد. 

او به عنوان دروازه بان، ادینهو در طول دوران حرفه ای خود برای چهار باشگاه برزیلی بازی کرد: سانتوس، پورتوگوسا سانتیستا، سائو کائتانو و پونته پرتا. اما زمان حضور او در زمین پس از بازنشستگی به پایان نرسید.

ادینهو در سال 2007 به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها توسط سانتوس استخدام شد و در سال 2015 به سمت کمک مربی ارتقا یافت.

253

ادینیو به غیر از فوتبال گویا در کارترهای موادمخدر و پولشویی برزیل هم نقش دارد. پسر بزرگ پله، با اتهاماتی از جمله پول شویی و قاچاق مواد مخدر رو به رو شده بود  و مدتی هم به زندان منتقل شده بود.

فرزند پنجم پله؛ دختری که هیچ از او نمی دانیم!

قهرمان جام جهانی در ژوئن 1978 به فرزند پنجم خود، که آن هم دختر بود خوش آمد گفت. جزئیات کمی در مورد فرزند پنجم پله وجود دارد و عکس های کمی هم از او عمومی شده است، به جز عکسی که نشان می دهد پله در نوزادی او را در آغوش گرفته است.

236

فرزند ششم و هفتم پله؛ بلاخره از همسر جدید!

پله در 28 سپتامبر 1996 از همسر دومش آسیریا صاحب دوقلوهای دختر-پسر شد. آنها ششمین و هفتمین فرزند پله بودند. پسرش، جاش، ترجیح می‌دهد زندگی خود را در رسانه‌های اجتماعی خصوصی نگه دارد، اما سوابق عمومی نشان می‌دهد که او مانند برادر ناتنی بزرگ‌ترش، ادسون، و پدرش یک فوتبالیست بود.

سوابق نشان می دهد که او در سال های 2013 و 2014 برای باشگاه سانتوس بازی می کرد. دو سال بعد، او به ایالات متحده نقل مکان کرد تا در سال 2016 برای تیم فوتبال اسپارتان در دانشگاه تامپا بازی کند.

خواهر دوقلوی جاش، سلست نام دارد. اگرچه او هم ترجیح می‌دهد بیشتر زندگی‌اش را از انظار عمومی دور نگه دارد، اما هر از گاهی در صفحات اجتماعی خواهر و برادر ناتنی‌اش ظاهر می‌شود.

2563

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی