|

جزئیات قرارداد کی‌روش با قطری ها!

یک روزنامه قطری اعلام کرد کی‌روش از یک ماه پیش مذاکراتش را با فدراسیون فوتبال قطر آغاز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

با برکناری «فلیکس سانچس» سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر، رسانه‌های این کشور از توافق ابتدایی کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر خبر می‌دهند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرگردون؛ کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت و با قبول دو باخت برابر انگلیس و آمریکا و کسب پیروزی برابر ولز به کار خود پایان داد. گفته می‌شد کی روش به ادامه کار در تیم ایران علاقه مند است و گزینه اصلی فدراسیون برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به حساب می‌آید اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از گزینه‌های دیگری هم برای تیم ملی نام برد.

روزنامه «الرایه» قطر امروز در گزارشی جزئیات بیشتری از مذاکره کی روش با فدراسیون قطر ارائه کرد و نوشت: «فدراسیون فوتبال در حال آماده شدن برای اعلام رسمی قرارداد با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی برای هدایت تیم ملی کشورمان در دوره آتی برای جانشینی فلیکس سانچس سرمربی اسپانیایی است.»

به نوشته این روزنامه، مذاکره قطر با کی روش از یک ماه پیش و به خصوص بعد از اعلام استعفای این مربی پرتغالی از هدایت تیم ملی ایران در پی ناکامی در صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی آغاز شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی