|

ژاوی بازیکنانش را تنبیه کرد!

بارسلونا در نوکمپ برابر اسپانیول متوقف شد و با از دست دادن دو امتیاز،با رئال برابر شد.

لینک کوتاه کپی شد

اسپانیول سال ها نتوانسته بود در نوکمپ بارسا را متوقف کند اما در دیداری که بسیار پرتنش هم بود، در نهایت کار با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ بارسا با گل مارکوس آلونسو پیش افتاد ولی در ادامه خوسلو در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند. بارسا تا قبل از شروع جام جهانی با دو امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین بود ولی حالا هر دو تیم امتیازی برابر دارند و بارسا با تفاضل گل بهتر صدرنشین است.

1786830

طبق ادعای آاس، ژاوی قبل از بازی به بازیکنانش گفته بود که در صورت پیروزی در دربی، تمرین روز سال نو(امروز) برگزار نخواهد شد و آنها می توانند کنار خانواده‌های‌شان باشند اما تساوی برابر اسپانیول همه چیز را بر هم زد و ژاوی که در رختکن عصبانی بود، تاکید کرد که امروز ساعت 18(به وقت محلی) همه بازیکنان باید در تمرین حاضر شوند. بازی بعدی بارسا برابر اینترسیتی در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری است. 

1786781

ژاوی سال قبل برابر اسپانیول اولین بار به عنوان مربی، بارسا را هدایت کرد و آبی اناری ها در نهایت برنده شدند. او قبل از آن بازی گفته بود که در صورت کسب پیروزی، به بازیکنان در ایام کریسمس یک روز بیشتر مرخصی خواهد داد و اگر تیم در نیم ساعت اول بازی به دو گل می رسید نیز او همه را به ضیافت شام دعوت می کرد. بارسا آن بازی را 1-0 برد و ژاوی به همه بازیکنان یک روز بیشتر مرخصی داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی