|

نقل و انتقالات استقلال روی هوا

فتح الله زاده اصولا در نقل و انتقالات مدیر موفقی بوده اما او در نیم فصل نتوانسته فعلا بمبی بترکاند.

لینک کوتاه کپی شد

انتظار هواداران استقلال از مدیر عامل این باشگاه این بود که او در فصل نقل و انتقالات بمب بترکاند و بازیکنان خوبی را به خدمت این تیم در بیاورد اما این اتفاق رخ نداد. با همه این ها مسئله و مشکل بزرگ مدیر عامل استقلال برای ترکاندن بمب لیست پر استقلال است؛ تا جایی که این لیست حتی یک جای خالی هم ندارد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ نکته عجیب تر اما قراردادهای بالا در این تیم بوده تا مانع انتقال قرضی برخی از نفرات در استقلال شود. به گونه ای که یکی از مهاجمان استقلال با پیشنهاد از یکی باشگاه ها مواجه می شود و وقتی به او می گویند چرا جدا نمی شوی؟ می گوید آن ها به من پیشنهاد ۴ میلیاردی دادند در حالی که قرارداد من با استقلال ۱۸ میلیارد است. این رقم برای بازیکنی است که در استقلال روی نیمکت ذخیره ها می نشیند!

به هر حال لیست پر استقلال و قراردادهای عجیبی که در دوره قبل بسته شده بود، دست ها را برای گرفتن بازیکن بزرگ در استقلال می بندد تا جایی که استقلالی ها در دقیقه ۹۰ مجبور به فسخ یک طرفه با سیاوش یزدانی باشند که ساپینتو اعلام کرده بود او را نمی خواهد.

البته با رفتن سیاوش یزدانی الان استقلال یک جای خالی دارد که می تواند با جذب بازیکن آزاد آن را پر کند که در نهایت باید دید چه بازیکنی جذب این تیم می شود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی