|

مدافعان فولاد بلای جان ستاره پرسپولیس

شیخ دیاباته در چند نوبت در شرایط خوب گلزنی مقابل فولاد قرار گرفت اما در هیچکدام موفق ظاهر نشد.

لینک کوتاه کپی شد

شیخ دیاباته در دقایق پایانی و همان 7 دقیقه وقت تلف شده بازی با فولاد که سرخ پوشان برای جبران گل خورده شان رو به بازی احساسی آورده بودند، به جز صحنه مورد اعتراض پرسپولیسی ها برای اعلام ضربه پنالتی، صاحب یکی دو موقعیت خوب گلزنی هم شد اما به شکل عجیبی این فرصت ها را از دست داد تا مشخص شود در یک بازی پرفشار و در محاصره چند مدافع نمی تواند تصمیم درستی بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شیخ که خالق جنجالی‌ترین صحنه‌ بازی با فولاد در دقیقه 83 بود و خطایی که رویش انجام شد را داور نادیده گرفت، در دو صحنه دیگر نیز با کنترل خوب توپ در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما در میان چند مدافع کاملا خلع سلاح شده و نتوانست برای تیمش گلزنی کند. 

مدافعان فولاد با دستور نکونام روی زمین و هوا از دیاباته مراقبت می کردند و به محض ارسال پاس و کنترل توپ از سوی این بازیکن، سعی داشتند به هر نحوی مانع شوند شیخ به توپ به هر نحوی و به هر قصدی ضربه بزند. این گونه بود که دیاباته در حضور مدافعان پرتعداد فولاد نه موفق به زدن ضربه آخر می شد و نه می توانست بقیه را در موقعیت گل قرار دهد. او اگرچه بارها عقب آمد و از پشت محوطه جریمه فولاد با کنترل سینه، توپ ها را برای ارسال توپ وینگرها به کناره ها می فرستاد اما به محض ورود به محوطه 18 قدم فولاد با پِرِس شدید مدافعان بلندقامت و فیزیکی حریف مواجه می شد و در این شرایط یا در حالتی بی تعادل توپ را بیرون می زد یا توپش دفع می شد.

به هر روی شیخ دیاباته هم مثل بقیه مهاجمان پرسپولیس یک بازی پرفشار و پر از پِرِس را تجربه کرد تا موفق به گلزنی در این بازی نشود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی