|

توافق النصر با یک اسطوره دیگر رئال مادرید!

خبرنگار اسپانیایی از توافق النصر با کاپیتان پیشین رئال با خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی به النصر عربستان باعث شده تا بسیاری از بازیکنان سرشناس و پا به سن گذاشته علاقه‌مند برای رفتن به عربستان برای درآمدزایی بیشتر باشند. باشگاه النصر عربستان بعد از جذب کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی برای جذب دیگر ستارگان سرشناس فوتبال جهان دست به کار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ یکی از گزینه های باشگاه سعودی سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید و مدافع کنونی پاری سن ژرمن بود. طبق اعلام خوزه فلیکس دیاز خبرگار اسپانیایی سرخیو راموس با باشگاه سعودی به توافق نهایی رسید.

طبق گزارش این خبرنگار قرارداد راموس با سعودی ها برای مدت دو سال خواهد بود. قرار است کاپیتان سابق رئال مادرید تابستان آینده راهی عربستان شود.

این مدافع باتجربه سال‌ها در رئال مادرید در کنار رونالدو بازی کرد. راموس رابطه نزدیکی به ابرستاره پرتغالی دارد به همین خاطر دوست دارد بار دیگر در کنارش بازی کند.

رونالدو با قراردادی دوساله و دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو به النصر منتقل شد تا به گران‌قمیت‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل شود

البته باشگاه النصر تنها به جذب رونالدو و راموس اکتفا نمی کند و بازیکنان سرشناس دیگری مثل مارکو رویس، ادن هازارد، لوکا مودریچ و کانته را زیرنظر دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی