|

دست باز یحیی در خط حمله؛ دیگر بهانه نیاورید!

دیاباته و آل‌کثیر، شانس زیادی را برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر صنعت نفت دارند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس بعد از دو نتیجه ضعیف که باعث از دست رفتن صدرنشینی این تیم شد، در هفته نوزدهم باید روبروی صنعت نفت قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ صنعت نفت، یکی از دو تیم قعرجدولی لیگ محسوب می‌شود و برای فرار از سقوط، نباید از این بازی خانگی بازنده خارج شود. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس، پس از بازی با آلومینیوم تهدید کرده بود از هفته بعد با تیم امید وارد زمین خواهد شد. اگر او این تهدید را عملی کند، تیمش ترکیبی متفاوت و غیرقابل پیش‌بینی در آبادان خواهد داشت. در غیر این صورت، مهمترین دغدغه او انتخاب مهاجم هدف این تیم است. 4 بازیکن، که احتمالا یکی از آن‌ها در ترکیب اصلی به میدان می‌رود و امید اول سرخپوشان، برای شکستن طلسم گل نزدن در هفته‌های اخیر خواهد بود.

فرصت دوباره

شیخ دیاباته بازی با آلومینیوم، برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و نمایش کم فروغی داشت. یک بار هم در محوطه جریمه حریف، سرنگون شد که داور پنالتی نگرفت. دیاباته نیمه اول، هیچ ضربه‌ای به سمت دروازه حریف نزد و نیمه دوم بر اساس شرایط بازی و 10 نفره بودن پرسپولیس تعویض شد. او که سابقه گلزنی در آبادان را دارد، در بازی با صنعت نفت هم می‌تواند در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد. دیاباته در بازی‌های گذشته پرسپولیس، آمار شوت‌زنی خوبی داشت و 4 بازی آخری که به عنوان مهاجم ذخیره به زمین رفته بود، صاحب موقعیت شد و توانست ضرباتش را به سمت چارچوب حریف بزند.

بازگشت به خوزستان

عیسی آل‌کثیر، مهاجمی است که می‌تواند شرایط خط حمله پرسپولیس را تغییر دهد. بازیکنی که دوندگی مورد نظر گل‌محمدی را دارد و می‌تواند ضربات آخر خوبی هم بزند. بازی با آلومینیوم زمانی که پرسپولیس 10 نفره بود، آل‌کثیر به زمین رفت و خطرناک ظاهر شد. بعد از یک بازی با عنوان بازیکن ذخیره، مهاجم سابق صنعت نفت در بازی با این تیم می‌تواند اولین حضور خود به عنوان بازیکن فیکس را تجربه کند. شانس بازی آل‌کثیر مقابل صنعت نفت، از دیاباته هم بیشتر به نظر می‌رسد.

احتمال‌های بعید

لیاندرو پریرا، در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده و نشان داده که شرایط مسابقه را دارد. با توجه به سبک بازی او، پریرا می‌تواند مهاجم دوم و همزمان با یکی از مهاجمان اصلی پرسپولیس هم در زمین قرار بگیرد. با این حال بعید است گل‌محمدی پس از دو بازی بدون برد مقابل فولاد و آلومینیوم، در آبادان چنین ریسک بزرگی انجام دهد و پریرا را در ترکیب اصلی بازی دهد. مهدی عبدی دیگر مهاجم پرسپولیس، فعلا مورد توجه گل‌محمدی نیست و احتمالا، این هفته هم، دور از ترکیب یازده نفره خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی