|

ستاره استقلال در مسیر مهدی طارمی!

ستاره این روزهای استقلال در پنالتی گرفتن مهارت خاصی پیدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

درخشش دوباره مهدی قایدی در ترکیب تیم استقلال طی ماه‌های اخیر با گرفتن دو پنالتی این بازیکن مقابل تراکتور در مسابقه جام حذفی استارت خورد. مهدی قائدی پس از آن نیز در چند مسابقه موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ ستاره بوشهری آبی پوشان در اولین بازی این فصل خودش مقابل ملوان نیز ورود دوباره اش به لیگ برتر بیست و دوم را با یک پنالتی که در نهایت مهدی مهدی پور آن را به گل تبدیل کرد استارت زد. قائدی این روزها به عنوان یکی از پنالتی گیرترین بازیکنان تیم استقلال و البته لیگ برتر فوتبال کشورمان به شمار می‌رود.

ما همشهری این فوق ستاره ریزنقش جنوبی، محمد محبی نیز سال ۱۴۰۲ را با همین شرایط استارت زده است. محبی در دیدار مقابل روسیه موفق شد یک پنالتی مقابل این حریف اروپایی برای تیم ملی بگیرد تا ملی پوشان کشورمان در اولین مسابقه شان تحت هدایت امیر قلعه نویی بازنده زمین را ترک نکنند.

محبی با طارمی و قایدی رقابت می‌کند/ بهترین پنالتی گیرهای امروز ایران بوشهری‌اند!

اما در کنار این دو بوشهری استقلال که این روزها خوب پنالتی می‌گیرند مهدی طارمی ستاره سرشناس تیم ملی و باشگاه پورتو نیز همشهری هم این دو نفر است.

مهدی طارمی متولد بوشهر و یکی از پنالتی گیرترین بازیکنان تاریخ فوتبال کشورمان بوده که چه در دوران حضورش در پرسپولیس چه در تیم ملی و چه حالا در تیم باشگاهی پورتو بیشترین تعداد پنالتی را برای تیم‌هایی که برایشان بازی کرده گرفته است. ظاهراً پنالتی گیرترین بازیکنان فوتبال ایران این روزها بوشهری هستند. حالا مهدی قائدی و محمد مهدی با تنه جدی به مهدی طارمی سال جدید را در شرایطی استارت زده اند که پرچم بوشهری‌ها در گرفتن پنالتی را باردیگر بالا برده اند.

در صورت دعوت شدن مهدی قایدی در اردوی بعدی تیم ملی در خرداد ماه به این تیم قطعا امیر قلعه نویی از این بابت با یک توفیق اجباری مواجه خواهد بود که هر زمان کار تیمش در مسابقات پیش رو گره بخورد می‌تواند با اتکا به قدرت پنالتی گیری این سه بازیکن مشکلاتش را برطرف کند. ضمن اینکه هر سه این نفرات چارچوب شناس‌های زبده ای هم هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی