|

صحبت های آتشین کاپیتان سابق استقلال علیه داوری بازی پرسپولیس!

مهدی پاشازاده کاپیتان اسبق استقلال حمله تندی به تیم داوری بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در آخرین بازی خود موفق شد با نتیجه یک برصفر از سد مس رفسنجان گذشته و صدرنشین جدول لیگ برتر شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ شاگردان جواد نکونام توانستند با 3 امتیاز از شهر رفسنجان به تهران بازگردند و حالا مهدی پاشازاده کاپیتان سابق استقلال در این رابطه به خبرورزشی می گوید: قبل مسابقه یکسری حواشی در خصوص محل برگزاری مسابقه یا بدون تماشاگر بودن آن به وجود آمد که به نظرم با هوشیاری استقلالی ها این حاشیه جمع شد. اینکه پس از هفته ها تماشاگران استقلالی توانستند بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند، اتفاق خوبی بود که باید آن را به فال نیک گرفت. این حق مسلم تماشاگران استقلال و همه تیم هاست که به ورزشگاه بروند و از نزدیک بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند.

او ادامه می دهد: به نظرم استقلال می توانست در همان نیمه اول دو یا سه گل به مس رفسنجان بزند و کار را تمام کند اما بی دقتی مهاجمان و بازیکنان، این تیم چنین اجازه ای نداد. با این وجود به شخصه معتقدم همین بردهای یک برصفر هم برای استقلال خوب است و 3 امتیاز به همراه دارد. فراموش نباید کرد تیم فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم با همین بردهای یک برصفر به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید. پرسپولیس هم در سال های اخیر و فصل گذشته و حتی همین فصل پیروزی های یک برصفر و اقتصادی داشته اما کمتر کسی به آن انتقادی وارد کرده است. بنابراین مهم پیروزی و کسب 3 امتیاز است که تیم جواد نکونام آن را به دست آورده است.

کاپیتان سال های نه چندان دور استقلال ضمن اشاره به آشتی کنان اخیر علی خطیر و جواد نکونام، یادآور می شود: طبیعی است هر چه تنش در یک تیم کمتر باشد، درصد موفقیت بالاتر می رود. مدیرعامل و سرمربی باشگاه استقلال باید متحد باشند و من می دانم جواد نکونام هم به قول خود علی خطیر انتظارات و توقعاتش برای تیم بوده و برای خودش چیزی نخواسته است. قبل بازی با مس رفسنجان شاهد این اتحاد بودیم که مدیرعامل و سرمربی استقلال هر دو خواهان برگزاری بازی در حضور تماشاگران شده و تهدید کردند در غیر این صورت بازی نخواهند کرد. این اتحاد 3 امتیاز ارزشمند از یک بازی سخت به ارمغان آورد و امیدوارم تا پایان فصل شاهد این موضوع باشیم.

مهدی پاشازاده همچنین از قضاوت دیدار پرسپولیس و گل گهرسیرجان نیز انتقاد کرده و خاطرنشان می کند: باور کنید یک نابینا یا کم بینا هم می توانست تشخیص بدهد که ضربه سر بازیکن تیم گل گهر سیرجان از خط دروازه علیرضا بیرانوند عبور کرده است! چرا کمک داور یا داور مسابقه این صحنه را ندیدند؟ یک روز گل سالم حریف دیده نمی شود و روزی دیگر گل آفساید زده می شود و خلاصه آن که همین جوری یک تیم بالا می رود و قهرمان می شود. من خودم آدم غیرمنصفی نیستم و نمی خواهم بی دلیل به تیمی اتهام بزنم اما گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که هر آدمی را وادار به فکر می کند.

پیشکسوت استقلال در پایان می گوید: وقتی لیگ به پایان برسد دیگر کسی نمی پرسد یا یادش نمی ماند که این توپ گل گهر از دروازه پرسپولیس رد شده و داور ندیده است. همه فراموش می کنند و به همین راحتی سرنوشت قهرمانی عوض می شود. متأسفانه نبود تکنولوژی VAR هم بهانه ای شده برای قضاوت های ضعیف و تضییع حق تیم ها و کمیته داوران یا داوران پراشتباه هم همه چیز را گردن این مسئله می اندازند. نکته جالب تر آن که وقتی هواداران در کوچه و خیابان یا اماکن عمومی من را می بینند، می پرسند چرا اشتباهات داوری همواره یک طرفه به سود یک تیم خاص است و به ضرر بقیه تیم ها؟! من هم واقعا جوابی ندارم که بدهم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی