|

گل محمدی در قامت سر مربی پرسپولیس به سه مربی چندین بار باخته!

مورایس هم توانست به این اتفاق ویژه دست پیدا کند و یحیی گل‌محمدی را با سپاهان دو بار شکست بدهد. جزئیات را در ادامه بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی که در دو مقطع مختلف عهده‌دار هدایت پرسپولیس بوده و توانسته در 169 بازی بر روی نیمکت قرمزها بنشیند تنها در 13 درصد از این تعداد بازی، شکست خورده، که این آمار در نوع خودش قابل توجه است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، یحیی گل‌محمدی که تقریبا 4 سالی می‌شود مرد اول نیمکت پرسپولیس است و در این سال‌ها توانسته 6 جام را برای قرمزها به ارمغان بیاورد در 22 مسابقه‌ای که به عنوان سرمربی تیم بازنده راهی رختکن شده، تنها به رسول خطیبی، جواد نکونام و ژوزه مورایس بیش از یک بار باخته است! 

رسول خطیبی در روزهایی که هدایت آلومینیوم را به عهده داشت. اولین سرمربی بود که موفق شد گل‌محمدی را بیش از یک بار شکست بدهد؛ او در بازی رفت لیگ بیستم با نتیجه 2 بر یک و در بازی رفت لیگ بیست و یکم با نتیجه یک بر صفر، پرسپولیس را شکست داد.

بعد از رسول خطیبی نوبت به جواد نکونام رسید؛ سرمربی فعلی استقلال که تا قبل از سوپرجام فصل 1400/1399 هرگز موفق به شکست دادن پرسپولیس نشده بود ابتدا با پیروزی یک بر صفر در سوپرجام اولین پیروزی خود را مقابل یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس جشن گرفت و دومین جام دوران مربیگری خود را به دست آورد و سپس در بازی برگشت لیگ بیست و دوم در اهواز پرسپولیس را با تک گل روبرتو تورس زمین‌گیر کرد تا مقابل گل‌محمدی صاحب دو برد شود. 

 حالا با گذر از رسول خطیبی و جواد نکونام ژوزه مورایس هم توانست به این اتفاق ویژه دست پیدا کند و یحیی گل‌محمدی را با سپاهان دو بار شکست بدهد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی