|

مربی لیگ برتری تا اطلاع ثانوی محروم شد!

کمیته انضباطی واکنش سریعی به صحبت های جنجالی مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک داشت.

لینک کوتاه کپی شد

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در اوج تنش و دعوا دنبال شد و جزو جنجالی‌ترین هفته‌های لیگ بیست‌وسوم بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ یکی از مسابقات پراتفاق و جنجالی هفته در قزوین برگزار شد؛ جایی‌که تیم‌های شمس‌آذر و آلومینیوم اراک برابر هم صف‌آرایی کردند و در نهایت شاگردان سعید دقیقی موفق شدند بردی 2 بر یک را برابر حریف خود به‌دست آورند تا دومین شکست آلومینیوم اراک در سومین مسابقه‌اش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران به‌ثبت برسد.

امروز قرار بود آلومینیوم ببازد!

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک نسبت به عملکرد علی‌اصغر مومنی، داور اول مسابقه اعتراضات پرشماری داشت و او بعد از پایان مسابقه در نشست خبری، با طرح اظهاراتی جنجالی علیه عملکرد مومنی موضع گرفت. حسینی در صحبت‌هایش درباره عملکرد داور مسابقه گفت: «آنچه من احساس کردم این است که امروز قرار بود آلومینیوم ببازد و این اتفاق افتاد، موضوع پنالتی نگرفتن برای تیم آلومینیوم در این بازی تعیین کننده نتیجه بود چون در نیمه اول شمس‌آذر موقعیت داشت و در نیمه دوم هم ما موقعیت‌های زیادی داشتیم»

شاید ما هم باید داور بازنشسته کنار خودمان داشته باشیم!

حسینی در ادامه اظهارات جنجالی خود علیه داور مسابقه گفت: «منظورم از این که قرار بود ما ببازیم این نیست که عوامل بیرون زمین اثر داشتند. همان‌طور که گفتم یک پنالتی درست برای شمس‌آذر گرفتند اما بعد از آن پنالتی درست ما را نگرفتند تا این که گل دوم را خوردیم و این موضوع نتیجه بازی را تعیین کرد. همان‌طور که در سایر تیم‌ها وجود دارد از مسئولان تیم آلومینیوم درخواست دارم یک داور بازنشسته را کنار تیم داشته باشند هرچند دلیل این رفتار را متوجه نمی‌شوم اما بهتر است یک داور بازنشسته کنار تیم آلومینیوم حضور داشته باشد».

اظهاراتی به قیمت محرومیت تا اطلاع ثانوی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به اظهارات جنجالی مجتبی حسینی، علیه سرمربی آلومینیوم اراک دستور موقتی صادر کرد. سایت رسمی فدراسیون فوتبال با توضیح صدور دستور موقت علیه حسینی اعلام کرد: «مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل اظهارات خود در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل شمس‌آذر قزوین تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم است».

الهامی هم به کمیته انضباطی فراخوانده شد!

مجتبی حسینی تنها سرمربی جنجالی هفته نوزدهم نبود و ساکت الهامی، سرمربی نساجی مازندران هم در جریان دیدار تیمش برابر صنعت‌نفت آبادان حرکات جنجالی را از خود به جای گذاشت. همین مسئله باعث شد تا ابلاغیه‌ای هم برای الهامی صادر شود که براساس اعلام فدراسیون فوتبال، در ابلاغیه صادره برای سرمربی نساجی آمده است: «ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی به دلیل تخلف بدرفتاری در دیدار مقابل تیم صنعت نفت آبادان، می‌بایست ظرف 48 ساعت دفاعیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی