|

سرمربی پورتو علیه مهدی طارمی!

مهدی طارمی برای دیدار با استوریل در فهرست پورتو قرار نگرفته و به نظر می‌رسد که سرخیو کونسیسیائو دیگر تمایلی به استفاده از او ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

وب‌سایت آبولا، روزنامه مطرح پرتغالی، درباره شرایط عجیب طارمی در پورتو، گزارشی درباره کنار گذاشته شدن این بازیکن از جمع بازیکنان پورتو نوشته است. اتفاق باورنکردنی برای آقای گل فصل پیش فوتبال پرتغال؛ این گزارش را به‌صورت کامل بخوانید:

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهدی طارمی که پیش از فیفادی برای بازی مقابل ویزلا در لیست پورتو قرار نگرفت، این‌بار از لیست بازیکنان مدنظر سرخیو کونسیسائو برای بازی مقابل مقابل استوریل کنار گذاشته شده است.

این مهاجم 31 ساله ایرانی در پایان خط دوران حضورش در پورتو قرار گرفته است. این تصور وجود دارد که کونسیسائو احساس کرده طارمی دیگر به تیم متعهد نیست و این یکی از خط قرمزهای مربی پورتو است که حتی مدیران باشگاه هم نمی‌توانند در آن دخالتی داشته باشند.

2005426

رسانه‌های پرتغالی تاکید دارند که عملکرد طارمی در تمرینات نیز مطابق با خواسته‌های کونسیسائو نیست اما همه چیز از آنجا شروع شد که علی‌رغم اطلاع پورتو، او تحت معاینات پزشکی قرار گرفت تا برای امضای قرارداد با اینتر آماده شود.

در دوران حضور سرخیو کونسیسائو روی نیمکت پورتو، تنها موسی مارگا قبل از پایان فصل از فهرست تیم کنار گذاشته شد. این ملی پوش اهل مالی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد بود که به الهلال عربستان می‌رود. به همین دلیل این مربی از تصمیم بازیکن تیمش ناراضی بود و سپس این مهاجم برای بازی‌های بعدی در فهرست قرار نگرفت.

در این مورد خاص طارمی، این بازیکن به تمرینات خود با سایر هم تیمی‌هایش ادامه می‌دهد اما تا پایان قراردادش در پورتو، زندگی سختی خواهد داشت. شانس بازی در پورتو تا ماه می در حال کم شدن است، به‌خصوص که عملکرد این مهاجم به عنوان بازیکن تعویضی آن چیزی نیست که کونسیسائو از او می‌خواهد.

از این نظر، طارمی برای چهارمین بازی فصل از فهرست تیم کنار گذاشته شده است. علاوه بر این مهاجم گلزن ایرانی، آندره فرانکو هم از فهرست خط خورده است. طارمی در رقابت دو باشگاه میلانی، اینتر را انتخاب کرد که تا ژوئن 2026 با آن قرارداد امضا خواهد کرد.

او که قرار است دستمزد 3.5 میلیون یورویی در هر فصل از اینتر دریافت کند به عنوان بازیکن آزاد پورتو را ترک خواهد کرد. در فصل 24-2023 او در مجموع 26 بازی رسمی انجام داده که در این تعداد بازی 6 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی