|

VAR کری جدید رقبای پرسپولیس

کری سنگین اصفهانی ها برای بازی پرسپولیس و سپاهان

نکته جالب در حین بدرقه کاروان سپاهان برای حضور در تهران پلاکاردهای کنایه آمیز هواداران سپاهان بود که با اشاره به VAR کنایه دو پهلو به…

لینک کوتاه کپی شد

عصر امروز یکی از حساسترین بازیهای فصل بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد و به واسطه موقعیت دو تیم در جدول و همچنین اتفاقات آخرین بازی دو تیم که بدون برگزاری بازی نتیجه آن ۳ بر ۰ به سود پرسپولیس به ثبت رسید، حساسیت این دیدار برای هواداران دو تیم افزایش یافته است. نکته جالب در حین بدرقه کاروان سپاهان برای حضور در تهران پلاکاردهای کنایه آمیز هواداران سپاهان بود که با اشاره به VAR کنایه دو پهلو به پرسپولیس زدند.

پیشتر هواداران تیمهای رقیب پرسپولیس با بردن پرچم ژاپن به استادیوم ها به نوعی شکست این تیم در فینال مقابل کاشیما انتلرز را یادآوری می کردند و به نظر می رسد پلاکارد VAR به کری جدید رقبای پرسپولیس تبدیل شده است که اولاً کنایه به شکست دوباره این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره دارد و در وهله بعدی به کمیته داوران طعنه می زند که به اشتباهات داوری در بازیهای این تیم دقت بیشتری کنند و به همین دلیل با درخواست VAR خواستار رفع هرگونه اشتباه داوری در بازیهای این تیم هستند.

photo_2021-01-03_13-28-40

تیم نویدکیا که در این فصل نتایج سینوسی گرفته باید در مقابل پرسپولیس با انگیزه ای قرار بگیرد که پس از دو تساوی با کوهی از انگیزه قصد بردن این بازی و حضور در دربی را دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی