|

عالیشاه: پرسپولیس باید خیلی قوی‌تر بازی کند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید در مسابقات آینده بازی‌های بهتر و قوی‌تری را به نمایش بگذاریم.

لینک کوتاه کپی شد

امید عالیشاه پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی گفت: به خانواده میناوند تسلیت می‌گویم، هرچند هیچ کلامی تسلی‌بخش درد و غم آنها نیست، روحش شاد و یادش گرامی باشد. آرزوی سلامتی هم برای علی انصاریان دارم.

وی ادامه داد: جایی برای از دست دادن امتیاز نبود و خداراشکر که 3 امتیاز را گرفتیم، با توجه به نتایجی که رقم خورد این 3 امتیاز خیلی به دردمان خورد. امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و باید خیلی قوی‌تر پیش برویم.

هافبک در واکنش به این موضوع که پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی به سختی پیروز شد، گفت: ماشین‌سازی تیم خوبی بود. شاید تیم کم‌تجربه‌ای باشد ولی خیلی جوان و با انگیزه‌ است و جای‌ این تیم در قعر جدول نیست.

عالیشاه درباره اعتراض ماشین‌سازی به رعایت نکردن بازی جوانمردانه پرسپولیسی‌ها، خاطرنشان کرد: نماینده 40 میلیون هوادار هستیم. تیم‌مان به گل نیاز داشت و تمام تیم ماشین‌سازی هم پشت توپ بودند، نیازی نبود که توپ را به بیرون بزنیم. در آن زمان جایش نبود که بخواهیم فیرپلی بازی کنیم. 

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی