|

نگرانی بزرگ در استقلال؛ بوی خیانت می آید

به نظر می رسد که چند بازیکن استقلال موافق ماندن فکری نیستند و همین باعث شده تا شرایط برای سرمربی تیم سخت شود.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال روزهای سختی را تجربه می کند. آبی پوشان پایتخت ۶ هفته در صدر جدول رده بندی بودند و همین باعث شد تا هواداران  امیدوار به کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل شوند.

شکست برابر سپاهان در اصفهان شرایط را برای تیم آبی پوش بسیار سخت کرد. این شکست باعث شد تا استقلال نه تنها صدرنشینی را از دست دهد بلکه بعد از پیروزی پرسپولیس هم به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.

هواداران از عملکرد فکری راضی نیستند و بسیاری خواستار برکناری این مربی هستند البته بسیاری هم به حمایت از کاپیتان سابق پرداخته اند و براین باور هستند که تیم می تواند با چند تغییر در زمستان دوباره به صدر جدول رده بندی برگردد.

نگرانی بزرگی که درباره استقلال شنیده می شود ائتلاف چند بازیکن این تیم علیه فکری است. خبرهای حاکی از این است که چند بازیکن بزرگ تیم از ماندن فکری راضی نیستند و با این مربی به مشکل خورده اند که این بدترین خبر برای هواداران است.

فکری در دوران حضورش در استقلال با تعصب مثال زدنی بازی می کرد. او با جان و دل برای استقلال بازی می کرد و همین باعث شده بود تا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد و همواره جایگاهی خاص در تیم داشته باشد.

این مربی جوان زمانی که هدایت استقلال را برعهده گرفت به هواداران قول داد که تیم را به مکانی برای بازیکنان متعصب تبدیل کند که مثل خود او با دل و جان برای تیم بازی کنند.آیا فکری در این ماموریت خود موفق بوده است؟

سرمربی استقلال موفق نشده است که تیم را همدل کند. شکاف به خوبی در آبی پوشان دیده می شود تا جایکه چند بازیکن این تیم در همان ابتدای فصل به خاطر اعتراض به کمیته انضباطی فراخوانده شدند. در هفته های اخیر خبرهای درباره ناراحتی چند بازیکن از تاکتیک های فکری به گوش می رسد.

فکری در دیدار برابر سپاهان هم وقتی تیمش در نیمه نخست با دو گل برابر حریف اصفهانی شکست خورده بود در رختکن و بین دو نیمه با بازیکنان به نشانه قهر صحبت نکرده است و این نشان می دهد که وضعیت آبی پوشان خوب نیست.

اخراج فکری در شرایط کنونی تصمیم درستی نیست و اصلا گزینه مناسبی هم برای جایگزینی او وجود ندارد اما نباید این واقعیت را هم فراموش کرد که فضای موجود در آبی پوشان مناسب نیست و سرمربی تیم نتوانسته که وحدت و همدلی را بین بازیکنان برقرار سازد.

روزهای سختی برای استقلال در نیم فصل دوم پیش بینی می شود البته این احتمال زیاد است که با آمدن بازیکنان جدید و مورد نظر فکری تیم بهتر و هماهنگ تر ظاهر شود. باید دید که در این فرصت کوتاه فصل نقل و انتقالات آیا گزینه های مورد نظر سرمربی تیم آبی پوش جذب می شوند یا نه.

منبع: شفقنا ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی