|

بازگشت شجاع به پرسپولیس؛ شاید وقتی دیگر

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس بازگشت مدافع سابق قرمزها به جمع شاگردان یحیی گل محمدی را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 در چند روز گذشته خبری در شبکه های جتماعی و برخی رسانه ها منتشر شده بود که باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل‎زاده مذاکره کرده تا در ابتدای فصل بعد این بازیکن به پرسپولیس بازگردد و حتی گفته می‌شد شجاع هم موافقت خود را برای بازگشت اعلام کرده است. 

پس از انتشار این خبر در تماس با یکی از منابع آگاه در باشگاه پرسپولیس پیگیر موضوع شدیم  اما باشگاه با قاطعیت چنین خبری را تکذیب می‌کند و می‌گویند چنین مذاکره‌ای اصلا صورت نگرفته و اصلا کادر فنی پرسپولیس به شجاع خلیل زاده برای بازگشت به پرسپولیس پیشنهادی نداده است.

 این مقام آگاه در ادامه گفت باشگاه همچنین پیگیر حقوق قانونی خود نسبت به فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده و انتقال به باشگاه الریان است و طبق دستور مدیرعامل باشگاه، معاونت حقوقی این موضوع را به صورت قانونی و در ادامه اقدامات صورت گرفته قبلی در کمیته استیناف پیگیری می کند.

هر چند باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب می کند اما معمولا باید تا آخر فصل صبر کرد و دید درنهایت قرار است چه اتفاقی بیفتد. حداقل در فضای مجازی هواداران پرسپولیس واکنش مثبتی به احتمال بازگشت این مدافع نشان ندادند و مشخص است که همچنان از وی به‎خاطر ترک تیم قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا دلخورند.

منبع:فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی