|

الریان با بلان و شجاع آسیایی شد

یاران شجاع خلیل زاده هفته بیست و دوم را با تساوی مقابل حریف قعر جدولی شان به پایان رساندند اما موفق به کسب سهمیه آسیایی سال آینده شدند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم های الریان و الخور در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند.

شجاع خلیل زاده، مدافع ایرانی تیم الریان در بازی امشب در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. یکی از جذابیت های این مسابقه برای اهالی فوتبال در ایران تقابل مدافع میانی سابق پرسپولیس و وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال بود که در سه دربی نیز برابر هم قرار گرفتند و حالا در لیگ قطر بار دیگر دیدار تازه کردند.

شاگردان شفر که عملکرد خوبی در این فصل نداشتند در این بازی موفق شدند حریف قدرتمند خود را با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف کنند. فرانک کوم در دقیقه 44 گل اول بازی را برای الریان به ثمر رساند 

در نیمه دوم بازی و روی خطای شجاع خلیل زاده روی محمد براهیمی در دقیقه 76 داور یک ضربه پنالتی به سود الخور اعلام کرد و خود این بازیکن که به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده بود، پشت پنالتی ایستاده و آن را به گل تساوی بخش تیمش تبدیل کرد.

الریان با وجود توقف در این دیدار مقابل تیم قعرنشین الخور 35 امتیازی شد و با پیشی گرفتن از الاهلی و قرار گرفتن در رده سوم جدول لیگ ستارگان قطر سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی