|

تساوی استقلال و الدحیل؛ کار سخت آبی پوشان برای صعود

مصدومیت نادری و دیاباته در کنار خستگی ناشی از چهار بازی حساس در گروه مرگ استقلال را در وضعیتی قرار داده که شرایط سختی را برای صعود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تساوی الدحیل و استقلال در فاصله دو هفته مانده به پایان مرحله گروهی اکنون موجب شده که گروه مرگ لیگ قهرمانان با وضعیت پیچیده‌ای رو به رو شود. تیم الدحیل با کسب یک امتیاز به عنوان صدرنشین ۸ امتیازی شده و الاهلی و استقلال هم ۷ امتیازی هستند؛ الشرطه نیز هنوز موفق به کسب امتیاز نشده و در مقابل ۱۰ گل دریافتی تنها یک گل به ثمر رسانده است.

دو تیم  استقلال ایران و الدحیل قطر  در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و در حساس ترین بازی گروه  C  از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. گل های استقلال را دیاباته و قایدی به ثمر رساندند و  اولونگا هم هر دو گل الدحیل را وارد دروازه استقلال کرد.

اکنون مصاف روز چهارشنبه استقلال و الاهلی حتی می‌تواند سرنوشت الدحیل را هم مشخص کند به همین خاطر این مسابقه برای فرهاد مجیدی برابر نماینده عربستان اکنون حکم فینال را دارد و تیمش برای مشخص شدن سرنوشت صعود از گروهی که عنوان مرگ را یدک می‌کشد، به سه امتیاز نیاز مبرمی خواهد داشت.

استقلال برابر الاهلی و الشرطه نباید به تساوی یا شکست برسد تا با کسب ۶ امتیازی خیالش از بابت صعود راحت باشد. در صورتیکه استقلال الاهلی را شکست بدهد کسب این سه امتیاز آن‌ها را به امتیاز ۱۰ می‌رساند و در صورتیکه الاهلی در هفته پایانی مقابل الدحیل به پیروزی نرسد آن زمان صعود آبی‌ها مسجل می‌شود.

این احتمال هم وجود دارد که الدحیل الشرطه را شکست بدهد و ۱۱ امتیازی شود؛ استقلال هم الاهلی را شکست داده و ۱۰ امتیازی شود که آن زمان آبی‌ها باید به تساوی الدحیل و الاهلی یا برتری الاهلی در هفته پایانی امیدوار باشند و بتوانند با شکست الشرطه از این گروه صعود کنند. اکنون با توجه به مصدومیت محمد نادری و شیخ دیاباته در کنار خستگی ناشی از چهار بازی حساس در گروه مرگ استقلال را در وضعیتی قرار داده که شرایط سختی برای جدال با الاهلی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رضا ارسالی در

    مدیران انتخابی نسبت به جذب بازیکنان خوب برای استقلال کوتاهی کردند پرسپولیس دو تیم دارد اراده کردند از هر کجا بازی خوب گرفتتند تضعیف استقلال دراین ۴و۵ سال پروژه است یعنی قهرمانی تیم مورد وزیروفدراسیون ومهندسین !!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی