|

دیاباته بعد از 10 سال پنالتی خراب کرد

دیاباته در 10 سال اخیر 21 پنالتی را به گل تبدیل کرده بود اما در دیدار امشب برابر الشرطه بعد از مدتها موفق به گل کردن پنالتی‌اش نشد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در آخرین دیدار مرحله گروهی امشب به مصاف الشرطه رفت استقلال در این بازی باید به پیروزی برسد تا بتواند به عنوان صدرنشین این گروه صعود کند. در نیمه نخست بازی استقلال  و الشرطه عراق دو پنالتی برای استقلال به دست آمد که دیاباته پنالتی اول را به گل تبدیل کرد اما دروازه بان الشرطه اجازه دبل کردن را به شماره 7 استقلال نداد.

دیاباته در 10 سال اخیر در جریان بازی 21 پنالتی را به گل تبدیل کرده بود اما در دیدار امشب برابر الشرطه بعد از مدتها موفق به گل کردن پنالتی‌اش نشد. آخرین دفعه ای که دیاباته پنالتی خراب کرده بود، مثل بازی امشب در یک بازی صاحب دو پنالتی شده بود که اولی را گل کرد اما پنالتی دومش تبدیل به گل نشد.

دیاباته با شروع نیمه دوم استقلال برابر الشرطه عراق جای خودش را به ارسلان مطهری داد و از زمین خارج شد. دیاباته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 5 گل را به نام خودش ثبت کرده است و اگر استقلال موفق شود به مرحله بعدی صعود کند دیاباته می تواند آمارش را ارتقا بدهد.

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی