|

آمار عجیب مهدی قایدی در لیگ بیستم

مهدی قایدی

مهدی قایدی با 85 شوت بیشترین شوت را به سمت دروازه حریفان داشته البته نتوانسته به اندازه کافی از این فرصت ها استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

کدام بازیکن بیشترین شوت را به سمت دروازه حریفان زده است؟ مهدی قایدی با 85 شوت در این فاکتور رکوددار است اما او نتوانسته این فصل به اندازه کافی فرصت‌طلب ظاهر شود. در حالی که شهباززاده با حدود 30 شوت کمتر آقای گل شده است مهدی قایدی فقط 7 بار دروازه حریفان را باز کرده است. دیگر مهاجم استقلال یعنی ارسلان مطهری هم همین تعداد گل را با 50 شوت به ثمر رسانده است و این آمار نشان می‌دهد که چرا استقلال با وجود موقعیت‌های بسیار زیادی که روی دروازه حریفان ساخت از پرسپولیس و سپاهان عقب‌تر ماند. قایدی که این فصل بازیساز استقلالی‌ها بود به عنوان مهاجم خیلی خطرناک ظاهر نشد. بدترین آمار او مقابل نساجی در بازی رفت رقم خورد که از 7 شوتش یک شوت در چارچوب بود و هیچ گلی هم نزد.

به گزارش«شایانیوز»، نفر بعدی این لیست بازیکنی از پرسپولیس است تا سرخابی‌ها نشان دهند اسراف زیادی در موقعیت‌های تیشمان داشته‌اند. البته نفر دوم این لیست به خاطر پستش توقع کمتری هم متوجه خود می‌بیند. احمد نوراللهی 72 بار دروازه حریفان را نشان گرفته و 10 بار موفق بوده است. آماری که او را به بهترین گلزن تیمش تبدیل کرده و البته یکی از موثرترین مهره‌های یحیی گل‌محمدی در راه قهرمانی تیمش بود. 

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی