|

چهره خبرساز فوتبال از زندان به مرخصی آمد

فوتبال

یک چهره خبرساز حوزه فوتبال که خبر زندانی شدنش حسابی خبرساز شده بود، با استفاده از مرخصی ۴ ماهه، فعلا بیرون از زندان است.

لینک کوتاه کپی شد

برخی خبر‌های تایید شده حاکی از آن است یک چهره خبرساز حوزه فوتبال که خبر زندانی شدن و محکومیتش حسابی خبرساز شده بود، با استفاده از مرخصی ۴ ماهه، فعلا در بیرون از زندان به سر می‌برد. این فرد که به خاطر خرج‌های زیادی که در فوتبال ایران کرده، چهره کاملا شناخته‌شده‌ای است، مدتی قبل و به دلیل پرونده‌هایی که داشت، دادگاهی و به زندان طولانی مدت محکوم شد.

به گزارش«شایانیوز»، او به یکی از تیم‌های تهرانی بسیار نزدیک بود و زمانی که تیم مربوط به مشکل مالی می‌خورد، هوای تیم محبوبش را داشت و حتی در فصل نقل و انتقالات هم به این تیم کمک کرد. او در برخی موارد، به بازیکنان این تیم پاداش داده بود که در نهایت دادگاه رای داد بسیاری از مربیان و بازیکنان، وجوه و مبالغی را که از سوی این چهره دریافت کرده بودند به مرجع قضایی پس بدهند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این اتفاق افتاده یا نه.

این فرد که حالا در مرخصی ۴ ماهه به سر می‌برد پس از خروج از زندان سعی کرده با برگزاری جلساتی باز هم به تیم محبوبش نزدیک شود و اخباری درباره حمایت شرکت نزدیک به او از تیم مربوطه شنیده شده و حتی گفته می‌شود که شاید این شرکت یکی از اسپانسر‌های تیم تهرانی در فصل آینده باشد!

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی