|

بازیکنان استقلال حاضر به مذاکره نیستند؛ اول تسویه بعد مذاکره!

بازیکنان تیم استقلال از وضعیت پرداختی‌های مدیریت باشگاه بابت مطالباتشان ناراضی‌اند، اما فعلا هیچ‌کس حاضر به اظهارنظر در این رابطه نیست.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود اعلام احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی‌بر پرداخت بخش عمده‌ای از مطالبات بازیکنان توسط مدیریت باشگاه، تعداد قابل‌توجهی از ستاره‌های استقلال در صحبت‌های خصوصی خود با نزدیکانشان اعلام کردند هنوز مطالبات معوقه ناشی از قرارداد آن‌ها به‌طور کامل تسویه نشده به‌همین دلیل =حاضر نیستند در ارتباط با موضوع تمدید قرارداد با مدیران استقلال پای میز مذاکره بنشینند.

در همین ارتباط شنیده می‌شود تعدادی از بازیکنان استقلال که با پیشنهادات متعددی برای بازی در باشگاه‌های دیگر روبه‌رو شدند به مدیر برنامه‌های خود اعلام کردند با این شرایط حاضر به ماندن در مجموعه استقلال نیستند.

برخی از این بازیکنان گلایه‌های خود را به اطلاع سرمربی تیم فوتبال استقلال رساندند و عنوان کردند تا مادامی‌ که مورد بی‌احترامی قرار بگیرند و پاسخ شفافی از سوی مدیریت باشگاه استقلال به آن‌ها داده نشود به‌ هیچ‌ عنوان حاضر به مذاکره برای تمدید قرارداد نیستند و ترجیح می‌دهند فصل آینده را در باشگاهی جز استقلال فوتبال بازی کنند.

چالش میان بازیکنان و مدیریت باشگاه روزبه‌روز بیشتر می‌شود به‌ویژه آنکه به‌ تازگی مشخص‌شده است از عوامل مدیریتی داخل باشگاه استقلال اخباری علیه بازیکنان و کادر فنی به رسانه‌های خبری درز پیدا می‌کند تا به این شکل بازیکنان مجبور به سکوت شوند.

حالا، اما بازیکنان تصمیم گرفتند به واسطه این اتفاقات و رفتار‌ها گزینه خروج از استقلال را انتخاب کنند تا شاید از این فضای غبارآلود فاصله بگیرند.

پادرمیانی چهره‌های شناخته‌شده و مورد اعتماد بازیکنان نیز در منصرف ساختن آن‌ها نتیجه‌ای در برنداشته به شکلی که یکی از بازیکنان سرشناس استقلال که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده‌است به یکی از افراد نزدیک به سرمربی استقلال اعلام کرده‌ است با این شرایط و نوع رفتار مدیرعامل باشگاه و بی‌احترامی‌های صورت‌ گرفته نه‌ تنها از استقلال جدا می‌شود بلکه سایر بازیکنان هم بواسطه این اتفاقات میلی به تمدید قرارداد خود با باشگاه استقلال را ندارند.

با در نظر گرفتن این شرایط به‌نظر می‌رسد استقلالی‌ها همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد در روز‌های آینده با چالش‌های بسیار بزرگی در حوزه نقل‌وانتقالات و تمدید قرارداد بازیکنان شاخص خود مواجه شوند!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی