|

ترفند زن دوم برای خالی کردن حساب شوهر

مبلغ فوق جهت خرید اینترنتی به صورت طلا و جواهر صورت گرفته و در نهایت شخصی که اقدام به برداشت از حساب شاکی را نموده است همسر دوم شاکی بوده…

لینک کوتاه کپی شد

زنی که به حساب بانکی همسرش دستبرد زده بود ، توسط کارشناسان پلیس استان کرمان دستگیر شد.

سرهنگ امین یادگارنژاد رئیس پلیس فتا کرمان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت مردی به این پلیس و اعلام اینکه مدتی قبل طی چندین فقره حساب بانکی ام خالی شده است پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات علمی ، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد مبلغ فوق جهت خرید اینترنتی به صورت طلا و جواهر صورت گرفته و در نهایت شخصی که اقدام به برداشت از حساب شاکی را نموده است همسر دوم شاکی بوده که اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد:در همین راستا و با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد که با توجه به ادله موجود، در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و بیان کرد، چون در مرحله متارکه بوده اند به جهت انتقام جویی از وی اخاذی کرده است.

سرهنگ یادگار نژاد در این خصوص تصریح کرد: هر گونه اعمال مجرمانه توسط افراد خاطی در فضای مجازی توسط پلیس فتا پیگیری خواهد شد پس می طلبد که افراد نسبت به رفتارهای خود در فضای مجازی دقت بیشتری داشته و از انجام هر گونه جرمی خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا کرمان گفت : اگر افراد بخواهند با انگیزهایی مثل تسویه حساب شخصی ، انتقام جویی و اخاذی عمل کنند علاوه بر اینکه مشکل حل نمی شود احتمال به وجود آمدن مشکلاتی بدتر نیز وجود دارد.

این مقام مسئول بیان داشت : در نگهداری اطلاعات حساس و مهم خود به ویژه اطلاعات بانکی بسیار دقت کنید و رمز های خود را در اختیار همگان قرار ندهید و آنها را به صورت دوره ای تغییر دهید.

وی گفت: در صورت فعال بودن سامانه پیامکی حساب خود به محض اینکه تراکنشی توسط حساب شما صورت گیرد از آن مطلع شده و اگر تراکنش غیرمجاز باشد سریع تر می توان آن را پیگیری کرد./پلیس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی