|

تیکه امیر کربلایی زاده به بازی ریحانه پارسا در کلیپ شادمهر ! + ویدیو

تیکه امیر کربلایی زاده به بازی ریحانه پارسا در کلیپ شادمهر، برنامه فرمول یک حاشیه ساز شد. ریحانه پارسا، بازیگر تازه مهاجرت کرده سینمای…

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز/

تیکه امیر کربلایی زاده به بازی ریحانه پارسا در کلیپ شادمهر ، برنامه فرمول یک حاشیه ساز شد. ریحانه پارسا، بازیگر تازه مهاجرت کرده سینمای ایران در جدیدترین کلیپ شادمهر عقیلی به نام "بارون دلم خواست" نقش ‌آفرینی کرده است. در ادامه تیکه امیر کربلایی زاده به بازی ریحانه پارسا در کلیپ شادمهر را در زیر متن مشاهده کنید:

همکاری ریحانه پارسا با شادمهر عقیلی

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه و جنجالی ایرانی که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده است و هر روز با یک حاشیه جدید مورد بحث قرار می گیرد. شادمهر عقیلی و ریحانه پارسا در جدیدترین پست اینستاگرامی خود کلیپی از آهنگ " لارون دلم خواست" با صدای شامهر عقیلی را منتشر نمودند که ریحانه پارسا در آن نقش آفرینی کرده است. حضور ناگهانی ریحانه پارسا در تیزر آهنگ جدید شادمهر عقیلی همه را شوکه کرد و با واکنش های منفی کاربران مواجه شد. علت این کار شادمهر که به ریحانه پارسا پیشنهاد همکاری داده است هنوز مشخص نشده است.

تمامی رویداد های مهم روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

شادمهر عقیلی چنین نوشت: من دلم بارونو خواست ، بارون دلم خواست چند قدم با تو تو خیابون دلم خواست فقط چند ثانیه پیش تو باشم با تو چندتا جمله آروم دلم خواست تشکر ویژه از همکاران خوبم در ساخت موسیقى، ویدیو کلیپ و خانم ریحانه پارسا. پاییزتون زیبا ، امیدوارم مورد علاقتون قرار بگیره تیکه امیر کربلایی زاده به بازی ریحانه پارسا در کلیپ شادمهر ! + ویدیو

"ایمین" رابط ریحانه پارسا و شادمهر عقیلی؟

بامداد سه شنبه بود که ریحانه پارسا پشت هم چند پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. در یکی از این پست ها تصویری از ریحانه پارسا بود با لبخندی بر لب. ریحانه در کپشن پست جدید خود خطاب به یک مرد جوان نوشت: "گفتی بخند خندیدم دلم برات خیلی تنگ شده" همان طور که در تصویر مشخص است ریحانه این جملات را خطاب به یک مرد جوان می گوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی