|

شهید مسعود نارویی کیست و چگونه به شهادت رسید؟

شهید مسعود نارویی از مرزبانان هنگ مرزی زابل در درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید. مراسم تشییع پیکر پاک این شهید…

لینک کوتاه کپی شد

شهید نارویی از مرزبانان هنگ مرزی زابل واقع در استان سیستان و بلوچستان بیست و پنجم آذر 99 در درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل شد. گفتنی است، شهید "مسعود نارویی" این دلاور مجاهد مرزبانی سیستان و بلوچستان که در دفاع از کیان ایران اسلامی با نثار جان خود به خیل همرزمان شهیدش در مرزهای کشور پیوست، اهل و ساکن شهرستان زهک، متأهل و دارای 3 فرزند است. فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت که این درگیری ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر دیروز در منطقه پاسگاه ملاشریف در نقطه صفر مرزی میل ۴۶، رخ داد.

بیشتر بخوانید: نقشه شیطانی زن بی رحم برای بیماران کرونایی!

صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان اعلام کرد: سردار محمد ملاشاهی گفت که در این عملیات دو کوله ‌بر قاچاق قصد داشتند مقدار ۵۰ کیلوگرم مواد از نوع شیشه را وارد کشور کنند. وی افزود: دراین درگیری ۲ نفر از پرسنل مرزبانی مجروح شدند که استوار یکم مسعود نارویی به علت شدت جراحت شب گذشته به شهادت رسید. مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر مرزبان شهید استواریکم «مسعود نارویی» صبح روز 27 آذر در شهرستان زهک با حضور مردم و مسئولین امروز برگزار شد. منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده و با ولایت نیمروز افغانستان هم مرز است.

منبع:

ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی