|

پخش سریال قورباغه چرا متوقف شد؟ باتلاق امامی یا ترویج خشونت؟

با دستور دادستانی سریال قورباغه هومن سیدی لحظاتی قبل از نمایش و توزیع متوقف شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

پلتفرم نماوا که قرار بود از امشب، میزبان نمایش هفتگی «قورباغه» باشد، اعلام کرد به منظور پایش و نظارت بیشتر، پخش این سریال فعلا متوقف شده است.

ماجرای به نمایش درنیامدن «قورباغه» در شبکه نمایش خانگی، بسیار کشدار شده است. پس از مدت‌ها تعویق و تاخیر، در حالی که قرار بود قسمت اول این سریال از امشب (دوشنبه ۲۴ آذر) روی پلتفرم «نماوا» در دسترس قرار بگیرد، در آخرین دقیقه‌ها خبر رسید که پخش آن متوقف شده است.

اطلاعیه نماوا در خصوص عدم پخش سریال قورباغه

کانال خبررسانی «نماوا» با انتشار متنی اطلاع داده است: «با وجود اینکه ۲۴ آذر از سمت سازمان سینمایی به عنوان روز انتشار اولین قسمت سریال «قورباغه» به بینندگان وعده داده شده بود، پخش این سریال علی‌رغم صدور پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و دریافت تایید از موسسه ناجی هنر، فعلا به دستور قضایی (به منظور پایش و نظارت ) متوقف شده است. نماوا به منظور تامین نظرات مراجع قانونی کشور تا کنون تمام تلاش خود را به کار گرفته و مصرانه به دنبال تعیین وضعیت پخش سریال قورباغه است. زمان دقیق پخش سریال اعلام خواهد شد.» سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی ، تهیه‌کنندگی علی اسدزاده و سرمایه‌گذاری نماوا تولید شده است. نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، مهران غفوریان و ... از بازیگران این سریال هستند.

دلیل تعویق در پخش سریال قورباقه چیست؟

حدود دو سال پیش هومن سیدی، خبر از تولید سریالی داد برای پخش در شبکه نمایش خانگی. سریالی ۱۶ قسمتی با نام «قورباغه» که پس از چندین بار تاخیر در پخش، قرار بود سوم آذر ماه منتشر شود، اما انتشار آن یک بار دیگر به تعویق افتاد. اما چرا؟ هومن سیدی پیشتر در اینستاگرامش گفته به دلایل نامعلوم. او در یک پست اینستاگرامی، «حسین انتظامی»، رئیس سازمان سینمایی را خطاب قرار داده و پرسیده، چطور ممکن است که ما با داشتن پروانه نمایش از شورای محترم همچنان بلاتکلیف بمانیم؟

باتلاق امامی یا ترویج خشونت؟

گمانه‌زنی‌ها درباره تاخیر در پخش این سریال می‌گویند، شاید قورباغه‌ی سیدی در باتلاق محمد امامی گرفتار شده. به گزارش فارس، چندی پیش اعلام شده بود که این سریال به دلیل استفاده بیش از اندازه از تصاویر خشونت آمیز و نمایش استعمال مواد مخدر، بناست با رده سنی +18 توزیع شود. به نظر می رسد بازداشت محمد امامی برای پرونده فساد اقتصادی‌اش در بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان منجر به توقیف این سریال شده است. این درحالی است که شرکتی که او در آن سرمایه‌گذاری می‌کرد -یا به‌نوعی رئیس هیئت‌مدیره‌اش بود- با مدیرعاملی علی اسد‌زاده همچنان به فعالیتش ادامه می‌دهد و سریال قورباغه هم با سرمایه همین شرکت تولید شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی