|

مهم ترین نکات در مورد کاشت ابرو و کاشت ریش

کلینیک تخصصی ایران نوین با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مدرن ترین و مجهزترین تکنولوژی و آخرین متدهای روز دنیا در خدمت هم وطنان میباشد.

لینک کوتاه کپی شد

طبیعت و ذات انسان زیباست و زیبایی حق اوست. برخی اوقات یک بیماری تنها از نظر سلامتی به شما ضرر نمیرساند، بلکه این بیماری ممکن است به زیبایی آسیب برساند. حال اگر این زیبایی به دلایل مختلفی از جمله، بیماری، سن، شرایط زندگی و … از بین برود یا خدشه دار شود، انسان هرتلاشی برای بازگرداندن این زیبایی انجام خواهد داد. که با بازگشتن این زیبایی، اعتماد به نفس و مصمم بودن در زندگی را در پی خواهد داشت. موها نقش مهم و اساسی در زیبایی صورت دارد. به همین دلیل بسیار مهم و حائز اهمیت میباشند. چشم ها بخش اعظمی از زیبایی صورت را به خود اختصاص میدهند که برای بیشتر نشان داده شدن زیبایی چشم ها و حفظ خط تقارن صورت به ابروهای زیباتری نیاز است.

u

تصاویر کاشت ابرو

نتیجه کاشت ابرو

اما آنچه در کاشت ابرو مهم است، وجود تعیین محل دقیق کاشت و توجه به زاویه و جهت رشد تارهای موی ابرو است. به علاوه توجه به اصول زیبایی شناختی و حفظ ظاهر طبیعی صورت فرد باید مد نظر قرار گیرد. بد فرم و خالی بودن ابرو می تواند ژنتیکی و به دلیل کم مویی ذاتی فرد بوده یا در اثر برداشتن پی در پی غلط ابرو ایجاد شده باشد. ابروهای بسیار نازک و نامرتب می تواند زیبایی صورت شما و در نتیجه اعتماد به نفس شما را تحت تأثیر قرار دهد. با توجه به پیشرفت تکنیک های کاشت مو طی ۱۰ سال گذشته، کاشت نیز امکان پذیر تر شده است. و در صورتی که به دقت و صحیح انجام پذیرد، نتایج رضایت بخشی را برای فرد به ارمغان می آورد.

اهمیت کاشت ابرو

از مهمترین ویژگی های ابرو که در هیچ کدام از اعضای بدن تکرارا نشده است بیان احساسات شما با ابرو است.با خم و راست کردن و حالت دادن به چشم و ها و ابرو میتوان حالت درونی و احساسی خود را بدون صحبت کردن بروز داد. پس به همین دلیل است که ابرو و کاشت آن نقش مهم و بسزایی در زیبایی صورت ایفا مینماید. پزشکان ایران نوین همواره در تلاش اند در بازگرداندن این زیبایی به شما، نقش مهمی را، در این اصل مهم ایفا نمایند. بهترین روش برای بگرداندن زیبایی فرد برای برگرداندن ابروهای ازبین رفته روش کاشت میباشد. البته روش های دیگری از جمله تاتوی ابرو میباشد که به دلایل متعددی این کار توصیه نمیشود. از مهمترین دلایل کاشت ابرو بجای تاتوی ابرو زیبایی طبیعی موهای به کار رفته شده در صورت و ابرو میباشد. که در روش تاتو به دلیل اینکه در واقع رنگ جایگزین مو میشود، زیبایی اولیه ای که با مو بدست آمده برنخواهد گشت.

کاشت ابرو و ترمیم ابرو

ابرو، نقش مهمی را در تقارن صورت و زیبایی ظاهر زنان و مردان ایفا می کند. ابروها، به چشم ها حالت می بخشند و یکی از اولین مواردی است که در ظاهر فرد به چشم می آید. افرادی که دارای ابروهای زیبا و طبیعی نیستند، اغلب از ظاهر خود نگران هستند. کاشت می تواند زیبایی طبیعی ابروها را باز گرداند.

عوامل تاثیر گذار برای از بین رفتن زیبایی طبیعی ابرو و کاشت ابرو

  • شیمی درمانی و رادیوتراپی
  • بیماری هایی که به تضعیف سیستم ایمنی بدن می انجامد
  • بیماری های وسواسی
  • کاشت ابرو با روش نیوگرافت

آسان ترین روش کاشت

برای مردان و زنانی که به طور کلی، زیبایی ابروهای خود را از دست داده اند، به روش FUE به همراه نیوگرافت،آسان ترین و بهترین روش جراحی برای ترمیم ابرو و کاشت است. این روش در مقایسه با کاشت ابرو به روش نواری ، بسیار سریعتر و آسان تر است و هیچ گونه اسکاری به جا نمی گذارد. به علاوه، دوران نقاهت کمتری در این روش مورد نیاز است. در این روش، تارهای مو یا فولیکول های مو از قسمت عقب سر، که دارای تارهای مو بیشتر با قطر کمتری می باشد، استفاده می شود. با ارزش ترین بخش انجام عمل کاشت در کلینیک ایران نوین این است، که پزشکان ما در این کلینیک، هیچ نواری را از پوست سر شما جدا نمی کنند.

طرح ابرو در کاشت ابرو

ابروی زنان و مردان تفاوت های ظاهری دارد. در نتیجه روش کاشت برای هر یک از آنها متفاوت است. موی قسمت بالایی حاشیه داخلی ابرو عموما به سمت بالا قرار می گیرد. در کاشت موهای قسمت های بالاتر ابرو باید به سمت پایین متمایل بوده و موهای قسمت پایینی ابرو باید به سمت بالا قرار گیرند. بنابراین موهایی که در این بین قرار می گیرند، خط موربی را تشکیل می دهند که به صورت پر مانند قرار می گیرند.

روش های کاشت ابرو

عمل توسط جراحان متخصص کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو انجام شده مشود. که طی دو مرحله انجام میشود ، مرحله اول کاشت نیمه صورت و در صورت راضی بودن بیمار از روند کاشت ، بنا به درخواست بیمار عملیات کاشت نیمه بعدی صورت انجام میشود. که این روند طی چند ساعت بین 4 الی 6 ساعت انجام میشود. نتیجه کاشت در مجموع بعد از یک سال به طور کامل نمایانگر میشود اما بعد از گذشت چندماه از کاشت  این تغییر به آرامی و به صورت قابل مشاهده ای در صورت حس و نمایانگر میشود.

درد و ورم بعد از کاشت ابرو

درباره درد و ورم بعد از کاشت باید گفت که بعد از گذشت چند روز ورم به طور کامل کم و تمام میشود و درد ناشی از عمل فقط و فقط بعد از کاشت میباشد و در واقع در دوره نقاهت نباید هیچ گونه دردی در ناحیه ابرو و محل های کاشت داشته باشید. جراح متخصص کاشت مو، ابتدا لبه های بیرون خط ابروی بیمار را روی صورت وی ترسیم کرده به صورتی که با آناتومی نرمال صورت و تقارن زیبایی وی مطابقت داشته باشد. همچنین تغییر جهت موها در مسیر ابرو نیز مشخص می شود. شکل و خط ابروی طراحی شده به بیمار نشان داده می شود، تا نتیجه نهایی ظاهر ابروی خود را پیش از عمل تایید نمایند. پس از تایید بیمار، عمل کاشت با خارج کردن فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده، آغاز خواهد شد.

کاشت ریش و سیبیل در چه سنی صورت میگیرد؟

برای کاشت ریش و سبیل باید به این نکته توجه داشته باشید که واقعا ریش و سیبیلتان در آینده رشد نخواهند داشت و این کم پشتی تا اخر عمر برایتان باقی خواهند ماند.معمولا اکثر افراد در سنین نوجوانی و اوایل جوانی تصور میکنند ریش و سیبیلشان رشد نخواهد کرد اما با گذشت زمان شاهد این خواهند بود که تراکم موهای صورتشان در حال افزایش است و نگرانی هایشان بی مورد بود است.برای همین بهتر است حداقل تا سنین 25 تا 27 سالگی صبر کنید و اگر وضعیت موهای صورتتان به همان صورت باقی ماند از کاشت ریش و سیبیل استفاده کنید.

در کاشت ریش و سیبیل از چه روش هایی استفاده میشود؟

برای کاشت ریش و سیبیل از روش های متفاوتی مانند FUT , FIT  و FUE استفاده میشود که قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران با هر روش متفاوت بوده و هر کدام معایب و مزایای خود را دارد و با توجه به شرایطی که بیمار خواهد داشت یکی از این روش ها توسط متخصصان انتخاب میشود.در برخی از این روش ها ممکن است جراحی انجام شود و محل جراحی بخیه زده شود در صورتی که روش هایی هم وجود دارند که نیازی به جراحی در آن ها نیست.

w

کاشت ریش و سبیل

عوارض کاشت ریش و سبیل

معمولا کاشت ریش و سیبیل عوارض جانبی شدیدی را در برنخواهد داشت و وقوع عوارض ها در افراد کمی مشاهده میشود.اما به هر حال ممکن است عوارض خفیفی مانند بی حسی کوتاه مدت یا درد و ورم صورت در برخی بیماران مشاهده شود.همچنین ظاهر نامناسب موی کاشته شده هم میتواند از عوارضی باشد که به ندرت دیده میشود.

سخن آخر

کلینیک مو، کلینیک تخصصی کاشت مو و کلینیک پوست ایران نوین با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان با مدرن ترین و مجهزترین تکنولوژی و آخرین متدهای روز دنیا در خدمت هم وطنان گرامی میباشد. همچنین کلینیک مو ، ایران نوین باتجربه ۱۸ ساله خود و با بهره گیری از مجرب ترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی در حوزه کاشت مو ، جوانسازی و لیزر ، تناسب اندام ، جراحی زیبابی، به عنوان کلینیکی پیشرو و معتبر در ایران و خاور میانه فعالیت دارد. کلینیک ایران نوین (www.irannovinclinic.com) با دارا بودن پرسنل کادر درمان ،پزشکان متخصص و اداری و مارکتینگ از واحد تبلیغات تا فروش و در دو کلینیک بزرگ و مجزا با افتخار دریافت مدارک معتبر در حال ارائه خدمات برای رسانیدن شما به آنچـه که ایـده آلتان اســت، تلاش می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی